TW:
KIRISTÄMINEN
VÄKIVALTA
ASEETSANTERIN POV:
Back to time: Y/n tuo 1000€.
Olemme Mikon kanssa odottamassa Y/n:ia ja hänen rahojaan.
Ja kyllä tuo mies joka kiristää y/n:ia on Mikko parasystäväni.
Y/n ei aavistakkaan mitä hänelle tapahtuu tänään sillä jos hän ei tuo meille 2000€ niin mulla löytyy kyllä oikeita aseita kotoa.
En suinkaa ole pahaihminen, mutten kestä tuota tyttöä! Hän peri koko siskonsa omaisuuden, vaikka minun olisi pitänyt saada se kokonaan sillä minähän tuon kuolleen siskoni oikea veli olin!
_____Nään Mikon ja y/n:in juttelevan kahvilassa tummennettujen autonlasien läpi, kunnes Mikko istuu autoon ja lähden saman tein tuosta kahvilan edestä.
"Se toi vaan 1000€"
Mikko sanoo antaessaan käteeni kaksi 500€."Tajuuksä sun piti kiristää sitä"
Sanon tuolle lyödessään häntä poskellensa samalla jatkaen lausettani.
"Kai sä sanoit et sillä ei oo kauaa aikaa!""Joojoo sanoin se lupas hoitaa"
Tuo sanoo pidellen poskestaan kiinni."Siinä on vaan just ja just puolet ton siskon perinnöstä"
Raivoan tuolle alamaiselleni."Miks sä et muuten ikinä saanut sitä perintöä"
Tuo sanoo kääntäen katseensa minuun kysyvänä."Ei mun puol äiti tykänny musta se halus antaa koko Ninan (siskon) omaisuuden Y/n:ille, kun en kuulemma tehnyt mitään ansaitaakseni sitä"
Posmitan tuolle samalla kohauttaen olkapäitäni."No miksköhän se ei tykännyt"
Tuo sanoo välittämättä minun todellakin MINUN tunteistani."Älä sä jaksa sulla ei ollut ees vanhempia"
Sanon tuolle antaen samalla murhaavan katseen ja istumme hiljaa ainakin viisitoista minuuttia kunnes joku soittaa_____
Y/N POV:
Kävelen pois päin studiolta samalla kun yritän tavoitella Santeria kunnes hän vihdoin vastaa.
"Mitä nyt"
Tuo sanoo hiaman vihaisena.
"Pääsenkö sun kyydillä sairaalalle"Vastaan tuolle kuitenkin entistä surullisempana.
"Tietty pääset mä haen sut, mut mistä"
Tuo kysyy muuttaen äänensä sellaiseksi kuin tuo suunnittelisi jotain."jes kiitos nähään tos mun kahvilalla"
Vastaan tuolle kuitenkin tietäen ettei tuo osa ehkä tulla siihen.____
Kävelen kohti kahvilaa kunnes nään tuon vihreän auton mitä se samainen rahan haluinen mies käytti.
Koputan tuon auton lasiin, kun joku avaa sen minulle."Tuu kyytiin"
Nään hymyilevän Santerin vastaavan mulle.
Istun tuon kyytiin ja hän lähtee ajamaan kohti sairaalaa."Onko tää sun auto"
Kysyn tuolta huolestuessani hiaman koska täällä haisee samalta, kuin se mies haisi siellä kahvilassa."No miten sen ottaa....."
Tuo vastaa hieman erikoisella tavalla miettien seuraavaa vastaustaan.
"tai siis tää on mun vuokra-auto heh"
Tuo vastaa minulle katsoessani tuota hiaman ihmeissään.
Olemme pian sairaalalla kunnes nään tuon ajavan ohitse sairaalasta."Hei se meni ohi jo"
Huudahdan tuolle osoittaen sairaalaa."Voi rakas pieni luulitkosä tosissas, että mä sut sinne veisin."
Tuo sanoo antaen huulensa nousta pieneen ilkikuriseen hymyyn."Siis täh"
Vastaan tuolle kun tunnen jonkun ottavan takapenkiltä käsistäni kiinni ja sitoen ne yhteen penkin taakse.
"Santeri mitä tää on"
Sanon tuolle vielä ennenkuin tuo laittaa suulleni teipin samalla, kun kääntyy pienelle metsä tielle."Nyt on mun vuoro puhua"
Tuo sanoo samalla kun tunnen jonkun avaavan teipin ja laittamalla unipillerin näköisen tapletin suuhuni."Syö se"
Takapenkiltä tutun kuuloinen ääni sanoo laittaessaan teippiä takaisin suuni eteen."Sä tiedät Ninan mun siskon ja sun PUOLI siskon"
Tuo sanoo korottaessaan ääntään entistä enemmän.
"Sä sait sen koko perinnön sillon, kun se kuoli olikse nyt jotain 5000€ ja mä en saanut mitään..
Joten nyt on sun vuoro kärsiä mä jopa päästin sut helpommalla ja käskin Mikon kiristävän sulta 2000€ eli 3000€ vähemmänkin, kun mitä oot mulle velkaa etkä sitäkään pysty tekemään.
Mut eipä susta oo kohta enää mitään muuta jäljellä, kun muisto"
Tuo sanoo naurahtaen minun tajutessani tuon minua ahdistelevan miehen olevan Santerin "parasystävä" Mikko ja, että tämä on koko ajan ollut mukana tässä juonessa.Minua alkaa heikottamaan kunne silmäni sulkeutuvat.
_____Sanoja:605<3
NYT MENEE JÄNNITTÄVÄKSI😯
KIITOS KAIKILLE TÄHÄN MENNESSÄ MUKANA PYSYNEILLE❤️
YOU ARE READING
Listening to your heart // blind channel x reader// VALMIS✔️
Action🥇- #aleksikaunisvesi 8.1.2022-15.1.2022 🥇- #action 9.1.2022-14.1.2022 🥇- #elämä 7.1.2022-?????? 🥇- #kuolema 18.1.2022-????? "Sä kulta pieni tiedät että mä en tykkää aseilla leikkivistä miehistä!" Äitini sanoi mukamas vihaisena katsoen käsiään...