Včera kapitola nevišla lebo som bola unavená tak dnes vídu 2 kapitolky<3
Ďakujem za 115 pozretí a niekoľko hlasov.
UTEKAJ SA NAPIŤ
Oki daj hlas a môžeš čítať<3
-Lisa<3Dream pov:
Vyšli sme z domu a chalani sa nejak ponáhlali tak sme boli trochu vzadu. Mal som chuť chytiť Georga za ruku. Mali sme ruky pri sebe akoby sa dotýkali. Boli milimeter od seba. Jemne som ho chytil. Pozrel sa na mňa a ja som ruku odtiahol. Cítil som sa divne. Zrazu som ucítil jemný dotyk. Bola to ruka. Geirge ma chytil za ruku. Preplietli sme si prsty a pokračovali. Prišli sme na pláž a roztiahli deku.
Na pláži sme dlho neboli takže tu pridali pár stánkov a vylepšili bar. Dnes večer tu má byť párty takže tu budeme aj na párty. Dal som si dole tričko a utekal som do mora aj z Sapnapom. Karl a George ešte niečo pripravovali na deke a potom prišli do mora. Robili sme blbosti. Zrazu ma niečo ponorilo a cítil som jemný dotyk na krku. Záhadného chlapca som chytil za vlasy a ucítil že ten chlapec je George. Neváhal som a chcel ho pobozkať. George bol ale rýchlejší a po chvíli som ucítil jeho mäkké pery na mojich. Bol to úžasný pocit cítiť po dlhej dobe jeho pery na mojich. Došiel nám dych a vynorili sa. George sa vynoril ako prvý a niekam odplával. Asi bol ✨Shy✨.
Po 2 hodinách sme sa vybrali k baru a išli sme si trochu užiť. Moc sme nepili ani sme nechceli tak sme sa išli ja a George prejsť a pozerať na západ slnka. Cítil som sa ako v romantickom filme. Nikdy som necítil toľko citov k niekomu. Chytil som Georga za ruku a ponoril som sa do ríše myšlienok.
Tam je stánok s kvetinami. Mohol by som mu nejakú kvetinu kúpiť. Myšlienky mi prerušil George. ,,Dream pozri na tie kvetiny aké su pekné." ,,Ktoré sa ti páčia?" ,,Ty by si mi kúpil nejakú.?" ,,Samozrejme Gogy vyber si." George ukázal na biely kvet. ,,Dobre zober si ho a ja ti ho zaplatím." Zaplatili sme a pokračovali v prechádzke. ,,Dream ako sa volá tento kvet?" ,,Hortenzia." Zobral som mu kvet z ruky a zamotal do vlasov. ,,Pasuje ti." George sa začervenal a rozbehol sa k najbližšej lavičke s pekným výhľadom na západ slnka. Nikto tu nebol lebo všetci boli na párty. Sadol som si k Georgovi a naše telá sa dotýkali. George si položil hlavu na moje rameno a toľko motýlov v bruchu som ešte nezažil. Chytil ma za ruku pozrel mi do očí. ,,Milujem ťa Clay. Vždy som ťa miloval. A vždy budem. Tvoje oči..hlas...telo...usmev..všetko. Bu-budeš so mnou....chodiť...?" ,,George ako by som mohol povedať že ťa nemilujem. Ja ťa milujem a vždy budem. Si zmysel môjho žvota. Moja odpoveď je áno." George sa mi pozeral do očí a pobozkal ma. Toto bol ten najlepší pocit aký som kedy zažil. Chvílu sme aa bozkávali a ja som využil som moment. Zobral som mu kvetinu z vlasov a zdvihol ruku. George sa ju snažil chytiť a ja som sa iba smial. Bol roztomylí. Nakoniec som mu ju dal. George sa pozeral na kvet a ja jemu do očí. ,,Prečo sa mi stále pozeráš do očí?" ,,Sú nádherné. Je pekné pozorovať ten biely kvet v tvojich očiach. Je to nádherné." Prišli sme za ostatnými a trochu sa opili. Quackity bol úplne na mol. Však ako inak.Tročku kratšia kapitolka ale nevadí. Konečne sú spolu. Nezabudni hlasovať a zdielaj túto knihu kamarátom čo nemajú čo dnf čítať.
Choď sa napiť a byeee<3
-Lisa<3
-603 slov{\__/}
( ^•^ )
/ >🧋
ESTÁS LEYENDO
Flowers in his eyes
FanficPríbeh o láske Dreama a Georga ktorý riešia problémy spolu s jejich kamarátmi. Spolu s nimi sa dozvieme aký je to život v jednom dome s 15 členmi a viac. Avšak sa to dosť zvrtne. Čo sa bude diať ďalej? Čítaj :)