"Miért szeretsz ennyire repülni?" - kérdezte Rocky kíváncsian.
"Ó, ez könnyű." Skye szaltót csinált a levegőben, és elmosolyodott. "Amikor nagyon kicsi voltam, a régi gazdáim elvittek engem és a szüleimet megnézni a Kék Angyalokat. Annyira lenyűgözött a teljesítményük, hogy nem tudtam abbahagyni a beszélgetést róla. Mindent megtanultam a repülésről, amit csak tudtam, és elhatároztam, hogy csatlakozni akarok a légierőhöz!"
"Lehet-e egy kölyökből pilóta a légierőnél?" - kérdezte Marshall.
"Nem tudom, de majd megtudom, ha idősebb leszek - mondta Skye.
"Biztos vagyok benne, hogy sikerülni fog, és te leszel a valaha volt legjobb kutyarepülő!" - mondta Chase mosolyogva.
"Ó, köszi, Chase" - válaszolta, miközben a szemével kacsintott a férfi felé, amitől a német juhász még jobban elpirult. "Mindegy, ideje pörögni!"
Az üveg addig pörgött, amíg Rubble-on landolt. "Kettőre megkockáztatom!"
"Azt hittem volna, hogy tanultál a legutóbbi hibádból, haver - mondta Zuma kuncogva.
"Ha ha. Elbírom, hogy egy darabig nem kell Apollóra néznem" - jelentette ki Rubble.
"Azt is elfelejtettem megemlíteni, hogy holnap este lesz az Apollo Super Movie?"
"... utállak - válaszolta egy dühösen bámuló Rubble.
"Mindegy - szakította félbe Skye, aki ördögien vigyorgott a bulldogra. "Rubble, ha legközelebb Alexszel játszol, ha megkér minket, hogy játsszunk vele".
A többi kölyök megkönnyebbülten felsóhajtott, miközben Rubble elsápadt. Bár Alex még mindig a barátjuk volt, és néha szórakoztató volt vele játszani, egy kicsit... izgalmakra vágyott. Gyakran szeretett olyan játékokat játszani, amelyek gyakran azzal jártak, hogy veszélybe került, vagy úgy tett, mintha veszélyben lenne, csak hogy megmenthessék. És nem egyszer a Mancsőrjáratnak kellett megmentenie a szánalmas hátsóját a tettei miatt. Legutóbb Chase-nek egy igazi autópályán kellett játszania a "Csirke keresztezi az utat" játékot. Előtte pedig Rocky-nak kellett megállítania, hogy egy lepedővel egy magas sziklán átrepülve "Repülő mókust" játsszon.
Néha nem tudták, hogy Alex csak nem vette észre, hogy milyen életveszélyes helyzetekbe keveredik, vagy pszichopata. Talán mindkettő.
"Jó, de ha meghalok, egyikőtök sem kapja meg a nyikorgó játékaimat" - mormolta Rubble, miközben elkezdte megtervezni a végrendeletét.
"Biztos vagyok benne, hogy nem lesz olyan rossz - mondta Marshall.
A kölykök mind felhúzták a szemöldöküket, amikor Rubble válaszolt. "Emlékszel, amikor "Bújócskát" kellett játszanunk egy atomerőműben?"
"... talán életbiztosítást kellene kötnünk - mondta Marshall, és megdörzsölte a tarkóját. "Mindegy, pörgessük meg a Rubble-t!"
A törmelék folytatta, és ezúttal Zumán landolt. Emlékezve a legutóbbi merészségére, Zuma valósággal felkiáltott örömében, és szaltózott egyet. "Igen!" - kiáltotta a vízkölyök, miközben letépte magáról a ruhát. "Meztelen vagyok és szabad! Húúúú!"
"Igen, de még nincs túl a veszélyen" - mondta Rubble olyan baljós arckifejezéssel, amely azt kiáltotta: "A bosszú az enyém!".
"Rendben. Menjünk biztosra. Twuth!" - kiáltotta Zuma, és visszabámult.
Rubble gondolatban összevonta az arcát, mielőtt egy jót kapott volna. "Mi volt a legkínosabb álmod, amit valaha is álmodtál?"
"Ó, ember - nyögte Zuma, miközben lehajtotta a fejét. Mély levegőt vett, és felsóhajtott: "Egyszer megijedtem, hogy feleségül veszem Csikalettát".
YOU ARE READING
Mancs Őrjárat - Felesz vagy Mersz
FanfictionMivel Ryder nem tartózkodik a családjánál, a kölykök teljesen unatkoznak, hogy mit csináljanak, mígnem hirtelen az az ötletük támad, hogy játsszanak Igazság és mersz játékot. Milyen titkokat fednek fel? Milyen vakmerő mutatványokra lesznek kénytelen...