*A tárgyalás napja*
A tárgyalóterem előtt álltam egy egész őrsnyi rendőrrel mellettem. Volt egyetlen kérdés, ami nem hagyott nyugodni, muszáj volt feltennem valakinek.
-Lex?-szóltam a férfinak.
-Igen?
-Ki dobott fel?
-Ashley, ne most...-próbálkozott, de nem hagytam.
-Tudni akarom! Kérlek.
-Jól van! Dr. Victor Cannerts volt.
Az ütő is megállt bennem. Victor? Pont ő? Miért?
Nem volt több időm ezen pattogni, ugyanis kinyílt az ajtó előttem. A terem tele volt újságírókkal, még a híradó is kint volt, hogy élőben közvetítsék a tárgyalást. Lommers valószínűleg nem hívta volna ki őket, ha nem lenne biztos benne, hogy lecsuknak, ő pedig megússza. A tömegben felismertem Jake-et is.
-A tárgyalást megnyitom!-szólalt meg a bíró, mire mindenki elcsendesedett.-A mai napon Ashley Weil, 26 éves amerikai állampolgár ügye került a napirendre. A vád a kordon szabályainak megszegése és Doug Meese ellen elkövetett gyilkosság. Kérem a vádlottat, álljon fel és tegyen vallomást.
Úgy tettem ahogy a bíró mondta.
-Tisztelt Bíróság!-kezdtem bele a fejemben jól begyakorolt szöveget.-Azzal szeretném kezdeni, hogy Doug Meese, a kollégám, támadt rám először. Súlyos lőtt sebet okozva ezzel.
-Beismeri, hogy ön gyilkolta meg Doug Meese-t?
Ha valamit tanultam a szüleimtől, az az, hogy a bíróságon vádlottként sosem szabad egyenes választ adni. Ideje volt bevettem az egyik legnagyobb titkomat. Nem szívesen, de a szabadság mindent megér.
-Az igazság az, Tisztelt Bíróság,-néztem körül.-hogy bipoláris zavarban szenvedek. A bűncselekmény elkövetése alatt nem voltam tudatában a tetteimnek, ugyanis 2 nappal a lezárás után elfogyott a gyógyszerem.
A jelenlévőek döbbenten néztek rám, erre senki nem számított. Lommers arcáról lefagyott a mosoly, mikor felfogta mit is jelent ez.
-Ezzel egyben szeretnék megosztani pár dolgot, ha a Tisztelt Bíróság engedélyezi.-mondtam, majd mire a bíró rábólintott, folytattam.-A kordonon belül töltött időm alatt sokat gondolkodtam a vírus elszabadulásának körülményein, azonban valahogy nem akart összeállni a kép. Végeztünk egy kis kutatómunkát a barátaimmal, és számos bizonyítékkal alá tudom támasztani, hogy Dr. Sabine Lommers hamis információkat terjesztett, a...
-Ez rágalmazás! Azonnal hallgattassák el!-rikácsolta Lommers.
-Dr. Lommers, kérem nyugodjon meg, vádlott, folytassa.-a bíró kíváncsi tekintettel nézett rám.
-Szóval. Tudomásom van róla, hogy az állítólagos első fertőzött, Sayid Nassir, szíriai állampolgár elleni bioterrorizmus vádja hamis. A tényleges első fertőzött Henry Burns volt, ő maga állította elő a vírust Dr. Lommers egyik laborjában. A fertőzés kitörés napján, a kórház kamerái rögzítették, hogy Burns, miután észlelte magán a tüneteket, tárcsázott egy számot, majd a beszélgetés után megszabadult minden személyes holmijától. A titkos barátnője, Dr. Rita Sanders szintén megfertőződött. Dr. Lommers végig tudott róla, hogy Dr. Sanders fertőzte meg Sayid Nassir-t, nem pedig fordítva. Politikai szempontból csak jó volt, hogy pont egy szíriai volt.
-Honnan veszi, hogy Dr. Lommers tudott a dologról?-kérdezte a bíró.
-Henry Burns Dr. Lommers-t hívta fel, aki mondta neki, hogy feltétlen rejtse el a dolgait.-feleltem.
-Kérem, kísérjék Dr. Sabine Lommers-t a rabszállítóba. Ashley Weil-t pedig felmentem minden vád alól, szabadon távozhat.
Mikor kimondta ezeket a szavakat, alig tudtam elhinni. Egy rendőr odajött hozzám, levette a bilincsemet, én pedig örömömben sírva fakadtam. A kezembe nyomták a személyes tárgyaimat egy zacskóban és kikísértek. Valóságos újságíró-, és riporter tenger követett. Kézfejemmel folyamatosan a könnyeimet törölgettem.
Megcsináltam.
Mikor az összes firkászt elküldtem, a tömegből Jake arcát vettem ki. Mikor odaért elém, olyan szorosan megölelt, mint még soha. Nem engedett el. A következő másodpercben pedig megcsókolt.
-Fantasztikus voltál odabent.-súgta a fülembe.-Büszke vagyok rád.
Sosem mondtak még nekem ilyet. Ebben a pillanatban, a szabadság ízével a számban, rájöttem, hogy ezzel a férfival szeretném leélni az életem hátralévő részét. Nem számít, hogy 2 hét, vagy akár 40 év. A lényeg, hogy én Jake nélkül nem akarok létezni, ezt pedig a tudtára kell adnom.
-Szeretlek, Jake Riley.-mondtam halkan.
-Én is szeretlek, Ashley Weil. Mindennél és mindenkinél jobban.
Majd ajkaink ismét egymáshoz találtak.
ESTÁS LEYENDO
In the hot zone (Containment ff.)
FanficNőként zsarunak lenni a mai társadalomban egyáltalán nem egyszerű. Nap mint nap szembe kell néznünk a szexistákkal, akik szerint erre a szerepre csak férfi lehet alkalmas, és a perverz állatokkal, akik azzal viccelődnek, hogy szeretnék, hogy megbili...