Ela 'nın ağzindan
Küçük adımlarla okulun kapısına doğru ilerlemeye başladım. İlk defa endişe içindeydim, yeni arkadaşlıkalr kurmak istemiyordum. Bu yüzden kimseyi umursamıyormuş gibi yapacağım.
Bütün öğrenciler yavaşça sıraya geçtiler ve yarım saat boyunca müdürün gereksiz ve sıkıcı konuşmalarını dinledik.
Uzun süren konuşmadan sonra sınıflarımıza dağıldık. Sonıfa girdiğim anda en arkada iki kişilik boş bir sıra gördüm. Yalnız kalmak için güzel bir yer :))
Öğretmen gelmeden önce boş sıraya güzelce yerleşmiş kitap okuyordum ki, yanıma resmen çığlık atarak gelen bir kız oturdu.
"Buradan kalkar mısın hemen"
"Sen yeni kız olmalısın. Benim adım Yasmin. Ya senin ? "
"Be..benim adım..."
"Ah dur tahmin edeyim sen Ela olmalısın?"
"Adımı nereden biliyorsun ? "
"Listede tanımadığım tek kişi sensin."
"An..anla..."
"Nereden ve neden geliyorsun? Duyduğuma göre ailenin tayini yüzünden geldin. Sevgilin var mı? Arkadaş olabiliriz?"
"Biraz susabilir misin? "
"Ahh tabikide simdi cevaplar mısın ???"
"Cevaplarsam yanımdan gidecek misin? "
"Hı, hıı ^_^ "
"Babamın işleri yüzünden seyahat ediyoruz. Bu yüzden bu okulda geldim."
"Sevg..."
"YOKK..!! Şimdi lütfen git burdan. '_' "
"Peki :(("
Gerçekten bir manyak olmalı. Kulaklığımı takacağım sırada öğretmen sınıfa girdi. Sanırım ilk ders matematikti. Derslerimde çok fazla başarılı değilim ama elimden geldikçe çabalıyorum.
Dersi sessiz sakin bir şekilde dinlemeye odaklandığım sırada yinr o kızz....
Neden sadece yalnız kalmak istediğimi anlamak istemiyor ??Ders boyunca yanımda oturmaya devam etti. Fakat zil çaldığı anda Emre diye arkasından bağırdığı çocuğun yanına gitti ve gerçekten mutlu oldum.
Bu tenefüsten sonra resim sınıfına gidecektim. Acaba orda hangi tür manyaklarla karşılaşacağım ??
Tenefüs sırasında kulaklığımı taktım ve kitabıma doğru yöneldim. Bir süre sonra yanıma birinin oturduğunu fark ettim
Ona baktım ve takmıyormuş gibi kafamı tekrar kitabıma yönelttimSeslendiğini duyuyordum fakat duymamazlıktan geliyordum. Biraz daha konuşup cevap vermeyeceğimi anladığı sırada kulaklığımı çıkarttı ve sana sesleniyorum diye bağırdı. Hiçbirşey olmamış gibi kulaklığımı tekrar takıp kitabıma devam ettim.
Zilin çalmasından hemen önce şu sinir kız Yasmin yine yanima geldi.
"Arda ile ne konusuyordunuz ?"
"........"
"Kime diyorum ? "
"Arda kim ? "
"Az önce yanına gelen çocuk Arda."
"Bilmiyorum. "
"Gercekten tatlı ve cool öyle değil mi ?"
"Ha , ne ? "
"Senle ilgileniyormuş gibiydi diyorum."
"Ne saçmalıyorsun sen ? Zil caldı gidiyorum..!"
Bu konulara girilmesinden gercekten nefret ediyorum. Hiçbir erkeğe bakmıyorum ve hoşlandığım biri yok. Bunu anlamak ne kadar zor olabilir ki ??
Tekrar acı çekmemek için bunu yapmamam gerekiyor.
Okul o kadar karışıkki resim sınıfını bulamadım ve büyük ihtimalle yok yazıldım. Bu ders girmesem daha iyi olabilir. Belki çatıya çıkarsam biraz kitap okuyabilirim diye düşündüm ve çıkıp kitabımı okumaya doğru yöneldim.
Kitap okurken kendimi kaybediyorum sanırım.... :)) Ders zili çaldı ve oradan çıktım. Son derse kadar vaktimi kitabımla ve uyuyarak geçirdim. Dersin bitişinde hemen eve gittim. Annemker yoktu ve dinlenmek istiyordum.
Gece boyu film izledim ve çok geç yattım. Sabah ise kalkamadığım için ikinci günden okula gec kalacaktim. Henüz 18 ime girmediğim için kendime özel bir arabam yoktu. Hazırlanıp evden çıktığım anda kapıda arabasıyla beni bekleyen biri vardi....
Umarım begenirsiniz arkadaşlar bu bölümü biraz daha uzun yazmaya çalıştım. :)) ece.kayaa nin albino ve yağmur kırıntıları adlı hikayelerini okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.Beğenirseniz yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin :)) iyi gecelerr ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA OLAN NEFRETİM
RomanceYalnız hissetmem icin herhangi bir nedenim yok. Yazı yazmayı ve müzik dinlemeyi seviyorum. Kötü zamanlarımı insanlarla paylaşmak yerine yalnız kalıyorum. Belkide bu yüzden dış dünyadan soyutlanmış bir durumdayım. Tek sorunum güvenimin kırılmasıdır...