Hoofdstuk 3

412 27 0
                                    

Tineke POV
We hadden Lize naar een opvangcentrum gedaan. We moeten nog vragen aan de chef waar ze nu moet blijven. Koen en ik liepen naar het kantoor van de chef. We hadden nog niet geklopt of de chef zei al:"Kom binnen."
"Dag chef." Zei Koen. "We hebben da meisje gevonden." Zei ik. "Ah super!" Zei de chef blij. "Maar haar ouders en haar zusje zijn doodgeschoten door diezelfde man die haar ontvoerd had." Zei ik stil. De chef zijn blij gezicht veranderde al snel in een iets minder blij gezicht. "Hoe heet dat meisje?" Vroeg de chef. "Lize Lommelen." Zei ik. "Lommelen?" Vroeg de chef. Koen en ik knikte. Floor kwam binnen in het kantoor. "Wat is er chef?" Vroeg Floor. "Niets, waarom?" Vroeg de chef en keek Floor raar aan. "Omdat je net Lommelen riep." Zei Floor. De chef begon te lachen. "Nee, we zijn bezig over het meisje dat ontvoerd was. Haar naam is Lize Lommelen." Zei de chef. "Toevallig geen familie van jou?" Lachte ik. "Van mij?" Vroeg Floor een beetje zenuwachtig. "Floor.. Ge moet ni alles serieus nemen!" Lachte ik. Floor glimlachte en ging dan naar buiten.

Floor POV
Ik ging naar mijn bureau en liet me in mijn bureaustoel zakken. "Wat is er?" Vroeg Obi. "Niks.." Zei ik stil. Lize.. Lize.. Dat was het enige waar ik aan kon denken. Waarom ben ik weggegaan? Waarom kon ik niet gewoon bij haar blijven? Natuurlijk.. Ik was weer zo dom om met de foute vrienden om te gaan. Wat mis ik haar. Wat mis ik hun.

Kort stukje omdat ik ni kan slapen. Alleja ni wil slapen 😊
Dus ik dacht: laten we nog een stukje schrijven ❤️

Zussen?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu