Lize POV
Ik werd wakker en probeerde m'n ogen langzaam te openen. Floor zat niet meer naast m'n bed maar wel een dokter. "Hey Lize, ik ben dokter Van Dongen." Zei ze. "Voel je je al wat beter?" Ik knikte. "Dit is een pilletje dat je elke ochtend en avond moet nemen." Ze gaf me het pilletje en een glas water. Ik ging een beetje rechtop zitten en legde het pilletje op mijn tong. Na een paar slokken was het pilletje verdwenen. "Ik kom straks nog eens langs." Zei ze en liep naar de deur. Het moment waarop de deur dicht ging legde ik me terug neer. De deur ging terug open en daar stond Floor. Ik keek haar even aan en keek daarna weer weg. Ze sloot de deur en ging op de stoel naast m'n bed zitten. "Gaat het een beetje?" Ik keek weer naar haar maar nu langer. Ik keek van haar kin naar haar ogen. Ze is niet veel veranderd alleen heeft ze nu blond haar ipv bruin haar. Ik keek naar haar hand en zag dat ze nog altijd het armbandje aan had dat we samen gemaakt hadden. Eentje voor haar en eentje voor mij. "Lize, het spijt me echt! Ik wou dat ik de tijd kon terug draaien maar dat gaat helaas niet. Ik wou echt dat ik andere keuzes had gemaakt. Het spijt me. Ik hou van je Lize." Ze ging naast me op het bed zitten en gaf me een knuffel. Even dacht ik eraan om haar weg te duwen maar dat deed ik niet ipv dat te doen nam ik haar stevig vast. Er ontsnapte een traan. Ik nam Floor steviger vast. Tranen rolden over onze wangen terwijl we in elkaars armen lagen. Even stopte ze met me te knuffelen en keek me aan. Ze gaf me een kus op m'n voorhoofd en ging dan verder met knuffelen. Ik legde m'n hoofd op haar schouder en fluisterde zacht in haar oor:"Ik hou ook van jou."
________________________________________________________Sorry dat het zolang duurde voor er een nieuw stuk kwam ❤️🤐