KADUNUD TÜDRUK - kurvad uudised

1 0 0
                                    

Kui Adrian oli juba emale kõik ära rääkinud mis kõik juhtus ja et Darja on kadunud pidi Adriani ema politseisse teatama et Darja on juba kaks päeva kadunud. Kui Adrian oli politseile juba kõigest rääkinud otsustasid nad et Adrian näitab Priidule kordvere mõisa "kuule Adrian kas sellel mõisal on kaamerad ka?" küsis politsei onu Priit "ja on küll, aga milleks?" vastas Adrian "No sellepärast et teda saada kuidas Darja end tundis oli ta häiritud või närviline ja voibolla näeme kas keegi luuras teie taga ka või midagi sellist" vastas politsei onu Priit ohates.
Adrian ja Priit jätkasid kõndimist "kas siin asubki see kordvere mõis?" küsib Priit ehmunult "ja vabandust et seda küsin aga miks te nii ehmatasite? küsis Adrian Priidu käest "s-s-sest see maja on ju nii vana ja s-suur, nagu kuninga loss mitte mõis" vastas Priit "...te tahtsite turvakaameraid näha?" küsi Adrian Priidu käest ja laksid mõisa sisse. "Vaata siin on valvelaud siit me saame kaamera lindistused" ütles Adrian "ja, läheme vaatame neid video salvestusi" Adrian ja Priit läksid siis kaameraid vaatama, oli paar tundi möödas kuniks nad leidsid midagi huvitavat, midagi mis Priitu imestama pani kuid Adrian ei saanud küll sellest kõigest aru ning küsis Priidu käest "kuule Priit kas sa palun ütleksid miks sa nii kartlikuks läksid?" Priit vaatas Adriani ja ütles "kassu ema ei ole sulle sellest vanast legendist rääkinud?" Adrian vaatas Priitu ja mõtles "mm ei, ei ma olen väga kindel et mu ema ei ole mulle veel sellest rääkinud" Priit imestas ja ütles "see mees kes lindile jäi on 23aastat tagaotsitav kurjategija kes jäi 1999aastal kadunuks ma mõtlesin et ta on riigist põgenenud, aga tuleb välja et ta on täitsa elus ja uitab ringi Adrian vaatas Priitu hirmsa näoga ja ütles "aga Priit kas ei ole võimalik et selle kurjategija ja tunnelite vahel on midagi? ja voibolla nägi Darja seda meest kes tunnelisse sisenes ja järgnes talle?" Priit vaatas Adriani "kül sul on ikka ebareaalsed teooriad" Adrian vastas kiirelt ja vihaselt "oota mida?! ma püan praegu uurimisele kaasa aidata!" Priit vaatas Adriani ja nõustus kõige mis Adrian ütles "võibolla on sul ka õigus et Darja võis tõesti järgneda mehele keda ta nägi tunnelitesse sisenemas või siis vastupidi nägi mees et Darja laks tunnelitesse ja tahtis järgneda" Adrian ohkas ja kõndis nurgast nurka põmisedes "mida sa põmised koguaeg rahune maha küll me Darja ülesse leiame" ütles Priit "oota mul tuli mõtte me võiksime..." karjus rõõmsalt Adrian.

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Jan 27, 2022 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

KADUNUD TÜDRUKNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ