uzun upuzun bir aradan sonra selam gardaşlarım
biliyorum çok uzun bir zaman yazmadım çünkü yazacak kafada değildim çok şey atlattım zor zamanlardı doğrusuve uzun zamandan sonra yeni bir bölüm gelsin...
Louis 1 haftalık tatilin sonunda okula geri dönmüştü. Okulu ne kadar sevse bile dersleri sevemiyordu. Heyecanla yerine oturduğunda sıranın altındaki kutuları fark etti. içlerinden mavi gözleri rengindeki kutuyu çıkarttı ve kapağını açtı.
gözleri kocaman olmuştu çünkü içinde en sevdiklerinden çeşit çeşit çikolata vardı üzerindeki su yeşiline benzer renkteki zarfı çıkarttı."gözlerin kadar güzel olmasa bile onun renginde bir kutu buldum ve gözlerim rengindeki zarfı ne güzel uyuyorlar değil mi? eminim seninle bende yan yana geldiğimizde en az bu kutu ve zarf kadar güzel bir uyum içinde olacağız seni seviyorum minik kahramanım. çikolataları çok kaçırma sonra karnın ağrımasın...
~edward
Louis mutlu olmuştu. gerçekten mutlu olmuştu. diğer kutuları çıkarttığında şu gelmediği bir hafta içinde 5 farklı kutu bırakmıştı ve içinde çeşitli hediyeler almıştı ama aralarında en çok bir deniz çapasına sarılmış halat şeklindeki oda süsünü çok beğenmişti. Aslında güzel bir dövme olabileceğini düşündü.
"Sana demiştim sınıftadır diye boşuna telaş ettiriyorsun"
"kes sesini başına birşey gelmişte olabilirdi"
Louis kafasını kaldırdığında söylene söylene gelen iki arkadaşını gördü. ikiside Louisin önündeki sıralara oturdu. Niall çikolataya zıplarken Louis eline bir şaplak attı ve kutuyu kendine çekerek sarıldı.
"çikolatalarımdan uzak dur"
"aaa insan arkadaşına çikolatasını vermez mi?"Louis omuz silkti ve çikolatalara daha çok sarıldı.
"kim aldı bunları Louis"
Louis kafasını kaldırdı ve Zayn'e baktı nasıl bir yalan uydurması gerektiğini bilmiyordu. gözlerini kırpıştırdı.
"ee arkadaşım doğum günü hediyesi olarak göndermiş"
"iyi de senin doğum günün Aralık'ta biz nisan ayındayız Louis yalan söyleme"
"ya Zayn hediye işte karıştırma"
Zayn kaşlarını kaldırdı ve omuz silkti. Louis anın gerginliğiyle ayağa kalktı ve gerilen bacaklarını açtı. bunun üzerine bu konu üzerine konuşmadılar ve günleri her zaman ki gibi geçti.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
evet bir bölümün daha sonuna geldik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEDGEHOG ~ LARRY
HumorHarry Louisi kirpiye aşırı benzetiyor. Ve Louise kirpi fotoğrafları atmaya başlıyor