Chapter2

851 23 0
                                    

Zawgyi

"ကဲ သားက်န့္ လာထိုင္.....ဒါက ေဘးအိမ္က ဧည့္သည္ေတြေလ"
"ဟုတ္ မားမား"
"မဂၤလာပါ အန္တီ..ေ႐ွာင္က်န္႔ပါ အလယ္တန္းတက္ေနတာပါ". "အမေ႐ွာင္ရဲ႕ သားေလးက လိမ္မာလိုက္တာ... အန္တီကေဘးအိမ္ကပါ အန္တီနာမည္ ဝမ္မိန္လီပါ... ကိုယ့္အေဒၚအရင္း တစ္ေယာက္လို ဆက္ဆံေနာ္ သားက်န္႔"
"ဟဲ့ ဝမ္ဝမ္ ကိုကို႔ကို ႏႈတ္ဆက္လိုက္ဦးေလ"
ေ႐ွာင္က်န့္အခုမွေတြ႔တယ္ အန္တီဝမ္ေဘးနားမွာ ေသးေသးလံုးလံုးေလး...မားခ်ေပးထားတဲ့မုန္႔ကို ထိုင္စားေနတာ သူ႔ကိုလဲအာရံုစိုက္တဲ့ ပံုမေပၚပါဘူး..ခ်စ္စရာေလး အေခ်ေလးက..
"နိေဟာင္ ဝမ္ရိေပၚပါ..အသက္က ၈ႏွစ္႐ွိပါၿပီ ၃တန္းတက္ေနတာပါ "
"အမေလး ေတာ္ အမဝမ္ရဲ႕ သားေလးက ခ်စ္စရာေလးေတာ့္ "
"ဒါက ကိုကိုေ႐ွာင္က်န္႔ အန္တီရဲ႕ သားေလ "
"ဟုတ္ကဲ့ပါ ဗ်"
"ေ႐ွာင္က်န္႔ကိုကို မဂၤလာပါဗ် "
အမေလး ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းခ်က္ ေ႐ွာင္က်န္႔တစ္ေယာက္ တကယ္ကို တစ္အား ခ်စ္ေနပါၿပီ လံုးလံုးပုပုေသးေသးေလးကို
"သား ဝမ္ဝမ္ ကိုကိုနဲ႔ သင့္သင့္ျမတ္ျမတ္ေနရမယ္ေနာ္ "
"ဟြန္႔ မားကလည္း သားက လိမ္မာပါတယ္"
"ဟုတ္ပါတယ္ အန္တီရဲ႕ ဝမ္ဝမ္ေလးက လိမ္မာတဲ့ကေလးပါ"
"အမေလး က်န္႔က်န္႔ရယ္ သား မသိေသးလို႔ပါ ဒီကေလး ေမြွခ်က္ သူ႔ပါးပါးေတာင္ လက္ေျမႇာက္ထားတာ "
"ဟြန္႔ မားမားက အျမဲ ဝမ္ဝမ္ မေကာင္းေၾကာင္းပဲ ေျပာေနတာ...လာကိုကို...ဝမ္ဝမ္နဲ႔ ျခံထဲသြားမယ္"
"ဝမ္ဝမ္ မိဘကိုအ့လိုမေျပာရဘူးေလ"
ဟြန္႔...အခုမွခင္ၿပီး..လာၿပီးေျပာေနတယ္..သြား..မခင္ဘူး
"ဝမ္ဝမ္...ကိုကိုေျပာေနတာၾကားလား..မိဘကို ျပန္မေျပာရဘူးလို"
"ဟုတ္ကဲ့ပါ ဝမ္ဝမ္ကပဲလူဆိုးႀကီးျဖစ္လို႔..အင့္.."
"ဝမ္ဝမ္ ဘာျဖစ္လို႔လဲ "
"အင့္....အီး...ကိုကိုကိုမခင္ေတာ့ဘူး..ဝမ္ဝမ့္ကိုဆူတယ္..အန္တီေ႐ွာင္နဲ႔တိုင္ေျပာမယ္ "...."ကိုကိုကေျပာျပတာေလဝမ္ဝမ္ ကိုကိုက ေကာင္းေစခ်င္လို႔ ေျပာတာေလ.... မငိုနဲ႔ တိတ္တိတ္...
ကိုကို႔ကေလးေလး က လိမ္မာတယ္ေနာ္"
"အင့္...ပထမဆံုးမို႔ခြင့္လႊတ္ေပးလိုက္မယ္... ေနာက္တစ္ခါ ဝမ္ဝမ္ကို မေအာ္ရဘူးေနာ္"
"ဟုတ္ၿပီေနာ္ မေအာ္ေတာ့ဘူး ကေလးေလး အခုတိတ္ေတာ့ေနာ္"
အသက္ ၁၅ႏွစ္မွ စေတြ႔တဲ့ ပါးေဖာင္းေဖာင္း လံုးလံုးေလးနဲ႔ကေလးေလးက....ကြၽန္ေတာ္ကို စြဲလမ္းသြားေစခဲ့တယ္"

***********************************

My candy of sweet Where stories live. Discover now