Мина седмица от както съм на турне с момчетата от Магкон.Аз и Махогани сме в една стая в хотела, в който ще престоим тази седмица.Мисля, че във всеки хотел ще съм с нея, защото Джак Дж. не е много съгласен да съм с момче в стая.Питате се какво стана с Джейкъб.Спраях да пуша трева, да се режа и го забравих.Спрях да мисля за него.Сидни се оказа най-голямата предателка на света.Тя и Джейкъб са заедно, били са заедно дори преди да скъсаме.Един предател по-малко.Нали така?Не съм отказала цигарите все още, но пред момчетата съм.Опитвам да се сдържам, но едва успявам.
Станах и отидох да измия лицето си и зъбите също.След това облякох клин и тениска.Обух черните си ванс и излязох.Махогани я нямаше.Погледнах часовникът, закуската бе започнала преди двадесет минути.Включих телефона си, написах паролата и отворих камерата.Изглеждах ужасно.Вече бях пред ресторанта, влязох и се запътих към човека, който даваше напитките.Взех си вода, след това си взех сандвич.Седнах между Джонсън и Камерън.
– Добро утро! - каза Хейс
– Добро утро! - казах лениво, гледайки в телефона си.Те започнаха да си говорят нещо.Телефона ми звънна.
– Ало? - казах
– Здравей Бри! - поздрави ме мама – Може ли да ми дадеш Джак!
– Да! - подадох телефона ан Джонсън
– Да добре сме!Да, да и не! - каза той – Чао!
– Баща ми ти праща поздрави и на вас момчета! - каза Джонсън.Изядох сандвича си и станах.Мат също тръгна с мен.Качихме се в асаньора, почти бяхме стигнали, когато асаньора се разтресе и спря.
– Стига да! - ударих по вратата.Мат вече бе седнал на пода и говореше с някой.
– До половин час ще са го оправили! - каза той.Седнах до него, притиснах краката в гърдите си и забих глава. – Какво ти има, Бри?
– Лъжа всички! - казах
– Смисъл? - попита
– Казах на Джонсън, че не пуша цигари, а всъщност е така! - проплаках – Аз съм ужасна сестра!Пуша, пълна развалина съм.Вече никой не ме харесва.Загубих най-добрата си приятелка зареди бившото си гадже.
– Бри, недей така! - каза той и ме прегърна.
– Вече няма нищо хубаво в мен, само една черна дупка.
– Аз харесва всичко в теб, Бри! - каза той и впи устните си в мен, отвърнах на целувката му.Май харесвам Мат.Той се отдели от мен, гледайки засрамено.
– Харесвам те, Мат! - казах и отново го прегърнах
– Ще бъдеш ми моето момиче, Бри! - попита ме той.Целунах го отново. – Това трябва да означава да! - каза той
YOU ARE READING
THEY
FanficРодителите на Бриана Сейл се развеждат още преди раждането й, което означава, че 18 години от живота си е прекарала с майка си.Заможни, живеещи в най-богатият квартал в Лос Анджелис.Майка й Мариса решава, че трябва да се ожени повторно.Няколко месец...