Ikatan Kasih

13.9K 129 13
                                    

Habsah membaca diari Helmi sewaktu anak muda itu keluar bertemu rakan-rakannya.

"Sedap gila tadi dpt main dgn kak habsah. Dia masih tido masa aku datang. Stim gila tgk body dia pakai baju ketat yang licin tu. Kena pulak tu dia pakai kain batik. Memang nampak lauk depan mata. Aku masukkan konek aku dalam mulut kak habsah dan aku henjut mulut dia..."

Habsah teringat bagaimana dia terjaga dari tidur sebaik lampu biliknya dihidupkan, namun terus berpura-pura tidur tidak sedarkan diri. Menyangka Habsah tidur mati, membuatkan Helmi rakus memuaskan nafsunya walau pun jika difikirkan secara logik perbuatannya itu pasti mengejutkan Habsah kerana henjutan yang tidak henti berlaku. Lalu Habsah menyambung kembali membaca diari Helmi.

"....rasa macam nak terpancut tapi aku tahan. Kalau tak mmg penuh mulut kak habsah dgn benih aku. Aku pun selak kain dia dan henjut batang aku ke dalam pepek dia. Sedap sebab dah licin. Aku rasa kak habsah mimpi stim sebab tu dia layan je. Memang tido mati kak habsah ni. Aku pun henjut cukup-cukup sampai aku rasa lubang pepek kak habsah mengejung semacam. Muka dia aku tengok merah semacam jugak. Aku rasa dia klimaks dan aku pun lepas tu pancut terus dalam pepek dia. Jadi pagi nanti aku nak hadiahkan dia rantai emas ni."

Habsah lantas meraba rantai emas di lehernya. Mengikut design dan jenisnya, pasti ianya berharga lebih dari RM3000. Tersenyum lebar Habsah ketika itu dan dia terus menyelak diari Helmi ke muka surat sebelah. Terdapat tulisan diari pada hari itu. Agak ringkas mungkin kerana Helmi menyimpan ruang untuk menuliskan kisah hidupnya hari ini yang selebihnya nanti. Habsah pun kembali menumpukan kepada penulisan Helmi di dalam diarinya.

"Dua kali aku henjut kak habsah malam tadi. Sekali sebelum aku update diari dan sekali selepas tu. Aku gerenti penuh pepek dia dgn air mani aku malam tadi. Pagi tadi lepas siapkan sarapan kak habsah kata dia tak sihat dan nak tido. Aku tak kisah dan suruh dia makan ubat. Dia kata dia ada ubat tapi kalau makan nanti dia tido je sepanjang hari. Aku kata aku tak kisah dan dia boleh cuti hari ni..."

Habsah mengepit pehanya kerana merasakan saki baki air mani Helmi mengalir keluar dari lubang kemaluannya. Dia menyambung kembali membaca diari Helmi.

"....Lepas sarapan aku tgk kak habsah dah tido. Mesti dah lalok makan ubat yg dia kata tu. Tidur berkemban pulak tu. Aku pun terus bogel dan romen dia. Dari berkemban sampai separuh bogel kak habsah aku kerjakan. Aku terbalikkan dia dan letak bantal bawah perut dia biar dia tertonggeng. Aku doggie dia. Aku memang stim gila kat bontot dia masa tu. Memang idaman aku betul bontot besar kak habsah... Geram punya pasal kat bontot dia yg bergegar tu aku pun pancut dlm pepek dia. Sedap gila pancut dlm body kak habsah...."

Habsah lantas teringat bagaimana dia menikmati kemuncak nafsunya sewaktu Helmi mendoggienya pada pagi hari itu. Sudah lama dia tidak menikmati posisi seks yang digemarinya itu. Habsah terus membaca ke tulisan terakhir yang nampaknya mengakhiri sementara diari Helmi pada hari itu.

"Kejap lagi aku nak jumpa member-member. Tapi sebelum tu aku nak henjut kak habsah dulu. Tadi aku lalu depan bilik dia aku tgk dia masih tido telanjang. Kain batik dia aku tgk dah bersepah kat lantai. Ah biarlah dia sedar dari tido dlm keadaan camtuh. Biar jadi misteri hidup dia. Kalau dia tanya adakah aku ada buat apa-apa kat dia masa dia tido, aku dah nekad akan mengaku apa yg aku buat.. aku memang betul-betul cintakan dia. Lagi pun aku ada satu benda nak bagi surprise kat dia. Aku plan kalau dia pregnant nanti aku nak bawa dia balik kampung dan tunjuk laki dia perut dia yang besar tu nanti supaya laki dia ceraikan dia. Lepas tu aku nak kawin dgn kak habsah."

Habsah terkedu namun seketika kemudian dia tersenyum sendiri bersama denyutan lubang kemaluannya yang dipenuhi air mani yang sedang disenyawakan di dalam rahimnya. Sementara itu di tepi taman permainan, Helmi tersenyum melihat siaran langsung di komputer ribanya. Jelas sekali dia melihat Habsah duduk membaca diari miliknya. Helmi sedar jeratnya telah mengena. Kegembiraan jelas terpancar dari wajahnya.

"Abang janji kak... Abang akan setia kepada akak... Akaklah wanita idaman abang... Kita akan kawin nanti..." Kata hati Helmi.

Diari HelmiWhere stories live. Discover now