Okul gezisi 4

142 14 0
                                    

Jisung
Sonunda okul gezisinin son günüydü, sabah kalkıp hemen hazırlandım ve diğerlerin yanına geçtim. herkes geldiğinde işte minibüse bindik, ben yine Minho ile oturmak zorundaydım ama, ben bu sefer cam kenarına geçtim. En sevdiğim yerlerden biri, gecen sefer gerizekalı Minho bana vermemişti. Minho yanıma oturduğunda kulaklığını taktı ve gözlerini kapattı ben ise sadece dışarıyı izliyordum, cok güzel dışarıya odaklanmışken arkamdan bir ses geldi.

"Sevgilini izlesene, cama bakıcağına"

"Hyunjin sus!"

"Ne ya, doğru sonuçta sevgilisiniz işte"

"HOCAM ARKADAKİ GERİZEKALI BENİ UYKUMDAN UYANDIRIYOR YERİMİ DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUM, YOKSA BU COCUK BURDA ÖLÜ BULUNACAK!!"

Diye bağırdı Minho, o çocuktan o ses.... nasıl çıktı lan?

"Minho Hyunjin ile yer değiştir"

Hoca bunu dedikten sonra Minho ve Hyunjin yer değiştirdi, oh be sonunda.
Hyunjin telefonla Felixle yazışıyordu
bende napim gariban bunlar aşklı maşklı mesajlarını okuyordum. Arkadan ise hic ses gelmiyordu aşırı sessizdi, hic kimseden ses çıkmıyordu. Ay ne güzel, minhoyu biz artık böyle işlerde kullanalım baksana nasılda herkesi susturdu. Bunların aşk mesajlarından bıkmıştım bu yüzden gözlerimi kapadım ve uykuya daldım.

Minho

Şu gerizekalıların mesajlarını okurken uykuya daldım. En sevdiğim müzik çalıyordu, ortam cok sessizdi insan başka ne isterki? ha bide evde yatağında yatmayı ama bu ne yazıki Şuan mümkün değil :(.





Kalktığımda gelmiştik ve minibüsten indim, ve hocayı dinledim.

"Evet çocuklar, okul gezimizin sonuna gelmiş bulunmaktayız umarım beğenmişsinizdir, fazla şey ayarlayamadım nedeni işler hayırlı gitmedi. Ama umarım bunlar sizi mutlu etmiştir, yarın okul yok yani iyi dinlenin ve enerjinizi doldurun. İyi geceler."

Hoca bunu diyince, eve doğru yürüdüm. Evim yarım saat uzaklıkta olsada yürümeyi tercih ediyorum. Yürürken zamanın farkına varmamıştım, saat 22:30 olmuştu bu yüzden daha fazla hızlandım.
Yaklaşık  23:10 gibi eve geldim. Beni evde bekleyen biri olmadığı icin şanslıydım bu yüzden rahattım istediğim saatte dışarı çıkabiliyordum. Eve dönünce üstümü değiştirip duş aldıktan sonra hemen yatağa atladım ve uyudum.



•2 gün sonra( okul günü yani)

Enemies to lover ||Minsung|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin