Okul gezisi 2

143 18 1
                                    

Minho

Yatağa geçtiğimde jisungun üstüne örtecek bir şeyi yoktu bende bu yüzden, onu kucağıma alıp yatağa taşıdım. Yatağa bıraktıktan sonra kolumu bırakmadı, bende ne yapiyim yani yanına uzandım.





Sabah kalktığımda burun burunaydık bende bu yüzden kalkıp koltuğa uzandım, Uyandığında yanlış düşünmesin.

Jisung

Gözlerimi açtığımda yatakta yatıyordum. Arkamı döndüğümde de koltukta yatan Minho ile göz göze geldim.

"Uyanmışsın"
Dedi Minho.
"Senin orda ne işin var? Ben yatıyordum orda"
"Seni yatağa yatırdım, bende koltuğa yattım. Hem Hava gece soğuktu üstünüde örtmemiştin"
Dedi. Neden beni düşündü ki

"Neyse kalktığına göre üstünü giy"
Kafamı salladım.
Kırmızı , beyaz bir kazağım vardı onu giyinmek istiyordum. 
Minho üstünü banyoda giyindi, ve ordan çıkınca şok oldum. Kazaklarımız Couple kazak

"Eeee şey ben değiştiririm"
Dedi Minho, bende ona geri cevap olarak

"Gerek yok, sorun değil yani"

"Tamam"
Dedi ve odadan çıktık.
Hepsi dış kapının önünde bizi bekliyordu.

"Oo couple kazak "

"Sadece aynısı bu kadar jeongin"
Diye yanıt verdi Minho.

Chabyeok hoca geldiğinde söyle dedi

"Bugün ormana gideceğiz buraya yakın, ve orda her gurup icin bir ödül saklı, eğer 2 tane bulursanız birtanesini bırakın takımlar oda arkadaşınız ile olacak."

Yaklaşık 15 dakkika sonra ormana vardık.

"Hadi gidin, zaman yok bu bir yarış değil ama Hava kararmadan dönün"

Minho elimi tuttu ve ormanın ayrı bir köşesine doğru Gitti.

"Nereye?"dedim.
"Burda 1 tane ödül saklı olabilir"dedi.

Ve ona güvenerek onu takip ettim. Pek güvenmiyordum aslında ama olsun. 
20 dakkikadır dolaşıyoruz ve yoruldum, şu tepeyi çıkabilen varmıdır acaba?

"Minho, yoruldum şuaraya oturalım"
"Olmaz geldik nerdeyse"
Dedi.

"Ah nolur Minho..."
"Tamam 5 dakkika oturabiliriz"

Yere oturunca büyük bir 'oh' cektim, okadat çöl yorulmuştum ki. Minho nasıl yorulmadı acaba?

"Sen yorulmuşa benzemiyorsun?"
"Yorulmadım?"
"Nasıl ya benim bacaklarım vefat etti resmen"
"20 dakkika oldu en fazla Jisung abartmasan"
"Yah acıyo diyorum bacağım"
"Hm öyle mi?bende bunu yaparım"

Dedi ve beni kucağına aldı.

"Artık rahat mısın?"
"İndirebilirmısın?"
"Neden, bebek Jisung rahatsız mı oluyor"

minhonun omzuna vurdum.

"Hadi güzelim bak bunu bulalım eve dönünce cok güzel bir uyku çekersin, hem yemekte yersin"

Güzelim mi. N'oluyo ay , nediyo bu cocuk . Neyse ciddiye almıyorum.

"Bak bak Minho burda!!"
"Bekle oynama onunla ,düşeceksi-"

Ayağım kaydığı andan sonra kendimi Minhonun üstünde buldum, gözleri gözlerime bakıyordu sadece.

"Kalk hadi bak düştük sayend-"

Arkadan hangi Oç geldi göremedim ama başıma vurup Minho ile dudak dudağa gelmemi sağladı. Kesin bizimkilerden biri, başka kim olacak.

"Böyle kalmayı düşünüyormusun devam Jisung?"
"Pardon,kalkıyoru- ah bacağım acıyo"
"Tamam gel Jisung seni yine taşırım."

Minho beni kucağına aldı bende elime ödülü alıp bizimkileriniz yanına döndük. Hava baya karanlıktı, bu yüzden önümüzü göremiyorduk.

Bizimkilerin yanına gelince bize bakıp güldüler biz ise hic birşey olamamış gibi davranıyorduk.

Enemies to lover ||Minsung|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin