Keyifli okumalar.
Kalbinize işlemesi dileğiyle.
Hani, herkesin vardır ya içine yapışan bir geçmişi ve leke olarak kalan asla parçalanmayan güçlü hazinesi. Unutmaya çalışırız o geçmişi, fakat unutmak ne kelime tek bir anını dahi silemeyiz zihnimizden. Hem silmemeyi öğrendim ben, çünkü anladım ki geçmişimiz bizi güçlü kılan asıl şey, geçmiş aslında geleceğimiz için delil bizim için... Hadi sizde düşünün geçmişinize dair her anıyı. Canlandırın zihninizde, tekrar hatırlayın hiçbir zarar gelmez. Sizi hayal kırıklığına uğratan ve kalbinizi kirleten her dakikanızı düşünün. Bunları hatırladıkça geleceğinizi düzene oturtabilirsiniz. Belki ben oturtamadım, fakat eminim ki senin kalbin gerçekten benimkinden bile güçlü.
Düşündün mü o küçük senin her saniyesini?
Buldun değil mi bütün delilleri? Zihninde canlandırdığın o yaşanmışlıkları, biraz da olsa çözdüğünü hisseder gibiyim. Evet, ben de çözdüm gibi sanki, bence beni tanıyınca sen de anlayacaksın neler hissettiklerimi geçmişimi ve geleceğimi...
Bak ben hissediyorum seni anladım. Hadi sen de bana anlatmaya çalış kendini, birbirimizi anlar dedektif edasıyla çözeriz her şeyi. Bu da bizim oyunumuz olsun ne dersin? Hadi birbirimize geçmişimizden parçalar verelim. Ben sana, sen bana verdikçe bizim de yap boz'umuz tamamlanır son parçayı da koyunca biter. Bütün sonuca varırız. Pekala biz yap boz'u tamamlayınca ne mi olacak? Onu da sonunda görürüz. Ne dersin? Çünkü, ben de o yap boz'un tamamlanmış ve çözülmüş halini göremedim.
Hadi gel bu işe beraber başladık, beraber bitirelim. Yap boz'umuza bir de tabloya koyulmuş hali ile bakalım inceleyelim. Ne kadar yol kat ettik görelim. En son kendimizi tebrik de ederiz, belki de sen çözdün bile küçüğüm. Eğer çözdüysen kendinden önce, ben seni tebrik ederim. Umalım da hepimiz senin gibi çözeriz kendimizi ve geleceğimiz de ki bize öğütler verebiliriz.
Şu an kendinize bir öğüt verin hadi, verdiniz mi? Ne dediniz acaba.
Kendinize baktınız ve öğüt verdiniz. Yıllar sonra da bu gününüz sizin geçmişiniz olacak, bu yüzden şuan ki öğütleriniz önemli. Umalım da gelecekte sana yardımcı olsun bu öğüt.
Ben şimdilik aranızdan ayrılıyorum. Kendi masalımı yaşamam lazım, sonunun belki de kötü biteceği o masal'ın içine işlemeye gidiyorum küçüğüm, ben yokken öğütler verebilirsin duyarım seni. Hadi al eline bir adet mum, karanlık bir odaya geç ve fısılda... Acaba ne öğütler vereceksin. Eminim ki senin fısıldadığın o kelimeler, beni gölgelerin arasından kurtaracak. Ben de sana bir öğüt vermek istiyorum.
Gölgen asla seni yarı yolda bırakmaz ona güvenebilirsin ama dikkat et araya başka bir gölge girmesin...
-Hem geçmiş, hem de gelecekten... Küçük sen'e...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UĞULTU (Düzenleniyor)
FantasyKanlı ay gün yüzündeydi o gece... Tek kahramanı vardı bu hikayenin. Başı da o'na ait, sonu da. Yan roller sadece gelip geçidi spot ışıklardı. Sahne tek kişilikti ve onlar ölümü masum görüp yanaşmışlardı yanına. Kandıracaklardı fakat sonunda onlar ke...