Bir gun hoca haber verdi sinif ile tatile gideceğimizi soyledi . Ailem izin verdi sinifta kimse beni sevmezdi sadece bir kisi severdi ama oda cok pisirik biriydi hic konusmazdi. Yola ciktik hoca guzel bir otele yerlesecegimizi soyledi sofor arabayi durdurdu ve benzin bitti dedi dağ başında kaldik bir yer bulduk ev gece olmuş tu orda kalmak zorundaydik odalarda resimler vardi ben ve arkadasim korktuk arkadasim aglamaya ağlamaya basladi hemen burdan giymemiz lazim diyr bağirdi ben brn bir ara tuvalete gittim geldiğim zaman evde kimse yoktu bi an harbi harbi tirstim trlefon cekmiyordu o an bahçeye baktim kucuk bir kiz vardi hemen aşağı indim kiz yoktu . Etraftan ciglik geliyordu ben hemrn o tarafa kostum herkez orada oturuyordu ama onlar değillerdi kactim ordan arkadasimi gordum . O kiz yanima geldi korkudan altima yapacakyim tam bir yaratikti bana 2 saatin var bana gumusleri bul dedi ben gidip buldum ona verdim ama o kacti gitti ormanda bir sincap gordum sincap bana dedi ki arkadaşların bu ormaninen buyuk magradinda dedi benbhrmen hidip onlari buldum ve benzin alip yola devam ettik ama ben kafayi usutmusyum .
Okudugunuz için çok teşekkür ederim devamini okumani beklerim ve begenmenizi bekliyorum teşekkür ederim...