Capitolul 1

90 5 0
                                    

Buna! Ma numesc Alexia, am 17 ani, sunt o fata timida, rasfatata(uneori), prietenoasa si intelegatoare. Din cauza problemelor de familie parintii mei s-au despartit, acum 5 luni, eu stau la mama si in vacante ma duc la tata. Mama este o persoana super de treaba, dar este ocupata mai mereu cu treaba, mai nou trebui sa plece in Franta la munca, vreo 1 an jumate. Trebui sa ma mut la alta scoala ca sa stau la tata pentru ca bunicii mei din partea mamei sunt in alt oras si nu vreau sa fac naveta sa ajung tarziu la scoala. Crezand ca mama glumeste cand mi-a spus sa avem o zi "mama-fiica" m-am dus in camera mea unde am gasit un catel de rasa Terrier, cadou de la mama. Am coborat jos, i-am multumit mult mult de tot dar cum eram tot in pijamale ea mi-a spus sa ma schimb ca sa plecam.
-Du-te si schimbate odata Alexia!... Ne asteapta taxiul.
-OK mama! Ma duc acum...
M.am dus sus, m.am schimbat, m.am spalat pe dinti, m.am machiat putin si am coborat jos impreuna cu noul meu catel.
-Gata mama. Mergem ?
-Da Alexia.
Iesim din casa, urcam in taxi si mama spune:
-La mall. Te rog
-La mall ?
-Da. De ce ? Nu vrei sa mergem ?
-Ba da, dar nu ma asteptam(adica mama are 40 ani, credeam ca mergem prin piata)
-Ei bine,facem cum vrei tu azi..
Daca vreun baiat se va uita la mine in mall, mama o sa inceapa sa ma pupe si "pa-pa" sanse cu baietii.
Am uitat sa mentionez nu am iubit si am avut decat unul singur pana la 17 ani.

Doua inimi, un singur sentimentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum