Capitolul 10

31 2 0
                                    

M-am urcat in masina si am plecat spre Mergos. Maine incep liceul... Am in liceu 3 vipere(Aurelia, Antonia, Adela) pe care nu le suport. De la inceput am vrut sa ma mut de la liceu dar mama nu m-a lasat sa plec din acel liceu.. Pana si in a IX-a m-am certat cu ele din cauza unei colege(Alessia) care nu este prea rebela (nu ca eu as fi), este umpic mai constincioasa dar merita, nu a luat premiul II in nici o clasa, au facut-o in toate felurile si eu cum sunt mai certareata m-am bagat si au lasat-o pe ea, m-au luat pe mine.. 

Am ajuns acasa.. Ma duc sus, fac un dus, o sun pe Alessia(fata de care s-au luat cele trei vipere) sa iesim afara.

-Buna Alessia! Ce faci ?

-Buna! Bine tu ? Cum este la tatal tau ?

-Bine... Ahhh ! Am uitat sa iti spun.. Nu mai sunt la tata sunt cu mama in Mergos.. Mama s-a intors din Franta.. O sa vin la liceu in Mergos.. O sa ma cert iar cu cele 3 vipere.. Mama, ce urat e sa fie Aurelia sora delegatului, nu pot sa o paruiesc deloc.. Ca ma da afara din liceuu... Hai pe afara!

-Ies in 10 minute..

-In 5 minute sunt la tine la poarta bine ?

-Bine :)

Pe drum m-am intalnit cu Aydan care s-a tinut dupa mine pana la Alessia la poarta, el este prieten cu cele 3 vipere iar cand a vazut unde m-am dus a plecat, mama, ce m-am bucurat credeam ca o sa stea dupa mine si dupa Alessia.

Doua inimi, un singur sentimentUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum