Příběhová noc, příběh o ostrově

11 2 0
                                    

Ahoj, je tu další kapitola tak snad se vám bude líbit.

Už uběhlo 5 let od doby co se naše parta dala do hromady.

"Tak nás dnešní společný trénink končí. Vedli jste si dobře. Myslím že každý má co zlepšovat. Odedneška za 41 dní se budou konat zkoušky. Ti kteří uspějí budou moci se povýšit na učně obránců. Obránci chrání ostrov před vetřelci z věncí ale to už všichni dávno víte. Doporučil bych vám se pořádně učit a zlepšovat své dovednosti"

Takhle ukončil dnešní hodinu Bojů Jim. Zanechal tak ve všech dětech podivný dojem nejistoty . Lucas se najednoum za Jiném rozběhl.  "Jime počkej na mě" volal za ním.
Jim ho slyšel a zastavil se.
"Jime když tu zkoušku neudělám tak co by se stalo?".
"No víš Lucasi v podstatě by ses musel dál učit tak jako do teď. Dnes jsem vám to pořádně nevisvětlil vše vám řeknu zítra. Dnes už jsme ale museli končit. Máme moc práce s přípravou zkoušky a teď mě omluv"řekl Jim a rozběhl se pryč. Lucas toho tedy nechal a rozběhl se k hloučku dětí kde byli i Jack ,Nue a Kate. "Řekl ti něco?"zeptala se okamžitě Kate která si ho všimla jako první . Lucas k nim doběh a zavrtěl hlavou. "Ne vše nám zdělí zítra"

"Ach jo "povzdechl si Jack

"Já ani nevím jestli ji chci zakládat. Kim mi říkala že je opravdu náročná" Řekl Don.

(Kim, nejstarší dítě u Roxan. Kim umřeli rodiče když byla malá a Roxan se jí ujala natrvalo. Roxan 'velká máma' jak jí všichni rádi říkají má vždy náruč otevřenou. Stará se o všechny děti. Kdykoliv u ní můžete spát a hrad si tam . V podstatě je jako ředitelka dětského domu.)

"Hele dnes už ani slovo o zkouškách. Za chvíli má začít čtení příběhu na pláži u táboráku s večeří a já tam vážně nechci přijít poslední" řekla Nue.

"Jo to je fakt dneska Má vyprávět a číst Cedy. Kdo bude poslední je banán"řekla Emma a všichni se naráz rozběhli směrem na pláž.

Tam na ně čekali mladší děti s Roxan které je přivítali obětím. Straší děti měli za úkol dávat pozor na ty mladší když dospělí řešili deky a věci k táboráku. Když už konečně mohli k táboráku dorazit byla tma a na pláži bylo minimálně 20 hradů z písku s vodními příkopy. Děti se seskupili k ohni. Zákrlili se dekami a Začali si opékat špekáčky. Poté dospělí co uměli ovládat vodu vzali pramínek vody do vzduchu a udělali jim oblouk kolem ohně . Ti co uměli ovládat zemi duply a písek okolo udělal hada a pak krásně klesl k zemi. Ze vzduchu si stouply okolo ohniště a dělali vír ve svých dlaních a poslali ho do ohniště kde se rozplynul. Nakonec přišli ti co uměli ovládat oheň . Dali ruku v pěst . Ruka se obalila ohněm. Oheň poté slezl z ruky a posadil se na dřevo uprostřed ohniště. V tu chvíli vystoupyl nejstarší muž z ostrova Cedy. Stoupl si k ohni a začal vyprávět příběh.

  "Už je to dávno, možná tisíc let. Co tento ostrov byl bez kouzel.
Žili zde však lidi čestní, zpravedlivý i s dobrým srdcem.
Však  jednoho dne zlý válečníci přišli , kteří oplivali jen a jen zlobou. Dary z vesmíru oživili naše živly. Měsíc oživil vodu , slunce oheň, planetky zemi a hvězdy vítr.V tu chvíli se dary přírody na našem ostrově probudili aby chránili náš domov. Živly v jedné jeskyni složili čtyři příšery. Každá příšera připomínala jedno zvíře. Oheň lva, vítr orla, země krtka a voda vlka. Ti čtyři byli mocní , dokázali zlé válečníky zahnat. I když příšery ochránili tohle ten domov bez vlády byli neovladatelnou mocnou silou která mohla kdykoliv vybouchnout a zničit vše kolem sebe. Živly než aby zničili svůj výtvor rozdělili každou příšeru na několik kusů a poslali ji do vesnic a měst obyčejného světa kde živly nežijí. Lidé je začali dávat do lidí jelikož se báli mocné síly příšer. Tito lidí byli nuceni se stát zbraněmi pro jejich národ. Mnohdy se stalo že člověk s příšerou země s vítrem nebo   příšerou ohně proti vodě. Lidé při nich zemřeli stejně tak zemřeli když člověk měl v sobě dva různé démony. Náš ostrov dary přírody pořád ochraňují. Proto zde skoro nikoho nepustí . Pustí zde jen lidi s drobným srdcem nebo skvělé válečníky . Lidé ani neví jestli tenhle ostrov existuje proto je tak důležité aby to tak zůstalo . Je tu vše magické v bezpečí před zlými válečníky. Aby jste se sem dostali musíte mít čisté srdce a nebo projít zkouškou jinak vás sem dary přírody nepustili. Ti co se zde narodili a neměli kouzelnou moc byli dary přírody odnešeni pryč a nebo ponechání s tím že se museli učit boje se zbraněmi a bez živlů. To aby se zde narodili někdo bez schopnosti ovládat auru (schopnost ovládat živly) se stalo naposledy před 50sati lety. Proto každý znás co tu jseme jsme obklopeni osudem . Tajemným osudem který je moc důležitý aby se splnil. Každý osud je jedninečný jako každý z nás. Osud který lze změnit . Žijeme tu jako jedna rodina , živly nás chrání jako naše matky a otcové . My jim to oplatime jen tím když zesílíme a budeme jim oplacet a ukazovat že jsme vděční tak že zesílíme a s obranou jim pomůžeme. Nebudeme se hádat a budeme milí k sobě navzájem. A takhle končí příběh o našem ostrově."

Skončil nejstarší své vyprávění. Lucas se rozhlédl kolem všichni měli už jídlo snězene a všichni malincí a několik stejně starých jako on už spali. Nue nespala a koukala se na staříka docela překvapeně. Jack koukal do ohně . Nemohl uvěřit tomu že by oheň stvořil příšeru v podobě lva. Kate skoro už spala vypadalo to že ji dnešní trénink zmohl přesto však chtěla slyšet konec pohádky.  Všichni si řekli dobrou noc . Zabalili se do deky a spali až do rána.

Tak a tohle je konec druhé ,nebo vlastně první normální kapitoly. Doufám že se vám líbila. Kdyžtak své výhrady mi napište do komentářů. A co vy chtěli byste bydlet na ostrově? Já teda jo. Přeji vám všem krásný víkend.            
                                                      Kk






4 světyKde žijí příběhy. Začni objevovat