Pravidla zkoušky

5 0 0
                                    

Ráno děti probudili přípravy na snídani. Dospělí uklízely nádoby z večeře a chystali snídani. Starší děti od 15 jako vždy pomáhali dospělím a ti mladší se starali o ty nejmenší.
Pomohli jim se obléknout učesat a připravit na snídani . Když skončili snídaně byla hotová. Všichni členové ostrova si stoupl ke své židli, spojili ruce a Ceddy začal odříkávat :

"děkujeme dary přírody. Děkujeme za to že i dnes máme tady teplé jídlo.  A odpusť nám obětí které přišli na to že my chceme jíst. Děkujeme za to že Máme jeden druhého. Děkujeme že si nám dal dar se s tebou spojit tím  že ovládáme kousky tvojí duše a slibujeme že je budeme používat k dobru jako vždy. Též děkujeme že nám Živly dělají tolik let společnost ." Dořekl Ceddy.

"Děkujeme" řekli ostatní členové ostrova posadili se a začali jíst.

Po snídani Roxy odvedla malé děti a starší odvedl Jim na trénink.

" Měli byste  vědět více o zkoušce. Takže zkouška je povinná. Taktéž je povinností zkouškou projít. Když neprojdete budete to zkoušet každý rok dukud se vám to nepovede. Pokud ale selžete moc budete muset ostrov opustit takové jsou pravidla. Zkouška bude zaměřena na týmové dovednosti ale i na každém zvlášť. Týmy si vyberete sami . Budete s tím s kým se vám nejlépe spolupracuje. Zkouška se skládá ze čtyř částí. 1 ovládání živlů 2 dovednosti a tělesné zdatnosti 3 sólové boje 4 týmové boje. Tato zkouška se skládá už mnohé generace . Když uspějete budete moct vstoupit do kruhu ochránců ostrova. Lidé z ostrova toto pořádají už od doby co ožili živly. Jsme na ostrově sice v bezpečí před nepřáteli ,chrání nás přece živly. Někdy se však může stát chyba či si nás budou chtít živly vyzkoušet a nechají na náš ostrov pustit zlé lidí. Ti na náš ostrov můžou zaútočit a živly se nezúčastní jejich vyhnání. Kdyby nás porazili může se stát že by živly usnuli ."

Dave se zeptal "usnuli jak jako usnuly"

Na to mu však Jim nestihl odpovědět jelikož byl první Lucas "to znamená že by už nežili. Ne že by umřeli ale nemohli by jsme si s nimi hrát a oni by nám nepomali ." Když viděl nechapavé obličeje ostatních dořekl " Prostě a jednoduše řečeno by se chovali jako živly v normálním světě."
"Aha" řekla chápavě Kate

"Velmi správně Lucasi" začal zase mluvit Jim
"Teď vám dám tak do večera čas aby jste se rozhodli s kým budete v týmu budou to ale týmy po čtyřech. Snažte se je ale udělat vyvážené.  No a teď se máte volno dneska jste toho moc nenaspali a já vás tu nechci moc mořit ale zítra se připravte na těžky trénink . Rozchod" řekl Jim a odběhl.

"Asi zase připravují tu zkoušku"zašeptal všem Jack
"A nebo jde za Roxy"řekla Anita

Ostatní se na ni podívali "no co vy to nevíte? Jsou do sebe zamilovaní včera se na zkoušku jen vymluvil běžel za ní. Vy jste si toho včera nevšimli? Pořád jí pomáhal s věcmi. "
"Počkej ale to není tak úplná pravda "řekla Emma "včera bylo nějaké jednání byla tam i moje starší sestra."

"Kim?" Zeptala se Nue

"No dává to smysl nezapomeň na to že před dvěmi lety složila Kim zkoušku i se svým týmem v skoro rekordním čase." Řekl Jack

"Správně" přikývla Emma "dorovnali dosavadní rekord"

"Tý jo"řekla Nue "ehm Jacku, Lucasi, Kate nebude vám vadit když budeme spolu že ne"?

"Ne Nue v pohodě" odpověděla Kate.

"Jistě jinak by to nebyla zábava."
Řekl Jack

"Jasně jinak jsem to ani nečekal"odvětil Lucas

"Fajn dík no a když už my máme tým tak se pojďme kouknout kde je Jim ." Řekla Nue

"Takže to znamená že běžíme k Roxy". Mrknul Jack a už pelašil k Roxy

"Ostatní uvidíme se tam až budete mít týmy" křikla přes rameno Kate když všichni běželi směr Roxy.

Když tam doběhli viděli jak Jim přímo od tama odchází. Nijak to však neřešili. Přišli k Roxy a pomáhali jí s prckama. Hráli s nimi hry atd. Postupně k nim se přidávali další seskupení týmu.

Najednou byl čas oběda. Každý vzal nějakého prcka a odvedl ho domů. Poté už byl každý doma a jedl oběd.






Tak a tady bych to utnula. Kapitola po delší době. Já vím je dlouhá a v podstatě se tam nic neděje ale rozjede se to uvidíte. Přeji krásný víkend.
Kk

4 světyKde žijí příběhy. Začni objevovat