Alarm sesiyle uyanmıştım her zamanki gibi. Hayatımda bir değişiklik yoktu aynı ben ,aynı yatak, aynı ilk çamaşırlarım.Sadece uyumak istiyordum bunun olmicanı bildiğim için içimden ofluyordum. Apartmandan inerken yeni komşumun taşındığnı görmüştüm. Tanışmak için yanına gittiğimde beni farketmişti ama takmıyordu. arkası dönüktü "meraba" demiştim. Yüzünü bana cevirip "meraba" demişti o an gözleri gözlerime kilitlenmişti nefesini hissediyordum gözleri koyu yeşildi.Sanki beni içine çekiyordu etkilenmemek elde değildi. "Benim adım Edga " diyerek ilimi uzattım isteksiz bi şekilde elimi sıkarak " derek" dedi ve elini cekti kaba herifin tekiydi insan olan bir memnun oldum derdi kendini beğenmiş zübbenin tekiydi işte. Tamam yakışıklıydı bayada sexsiydi ama kızlara nasıl davranacağnı bilmeyen bir herifti.Trip atar gibi " Bende memnun oldum!" diyerek gittim. sırıttığnı farketmiştim arkamdan "memnun oldum! " diye bağırdığnı duydum kendimi tutamamıştım arkamı dönüp ona gülümsemiştim. Taksi çevirip şirkete gittim koyu yeşil gözleri aklıma kazınmıştı sanki .Aklımı işe veremiyordum. Birden arianna nın geldiğni farkedip kendimi toparladım bana herzaman sorduğu tek şeyi soruyordu "Dosyaları hazırladınmı ?" lanet olası bu kadın patronumdu .kendimden çok ondan nefret ediyordum. "buyrun" diyerek dosyaları uzattım. "sonunda bitirdiğne sevindim" diyerek beni iğneliyordu bişey dememek için kendimi zor tutmuştum yüzüme sadece alaycı bir gülüş yerleştirdim. O da samimiyetsiz bir şekilde gülümseyip nihayet gitmişti . Bu kadıını görünce hep bunalıyordum yüzüme su çarpmak için ayağa kalkıp tuvalete gittim yüzümü yıkamadan sadece aynaya baktım ve yeni komşumu düşünüyordum beni beğenmişmiydiki ? Aynada kendimi izledim kumralımsı saclarım koyu mavi gözlerim vardı güzelmiydim ben ? Kendimi hic bi zaman güzel bulmamıştım kendime ait bir özgüvenim yoktu. Boşverici bir tavırla tuvaletten cıkıp yavaş adımlarla ofisime gidiyordum birden kolumdaki saate bakarak akşam olduğnu ve eve gidebilceğmi farkettim yavaş adımlarımı hızlandırıp ofisten cantamı alıp doğruca asonsöre yöneldim patrick de ordaydı beraber asonsöre binmiştik. İkimizde en alt kata basmıştık.Yanakları kızarmıştı sanki bişey dicekti bana nefesini içine cekip bıraktı "Nasılsın edga?" bana takıntılı olduğnu biliyordum iki seneden beri peşimi bırakmamıştı ve galiba bırakmaya niyeti yoktu icimden of çekerek " iyiyim sen ? Patrick" diyebildim "iyiyim demişti o sıradada asonsör durmuştu ve kapısı acılmıştı ben kacarcasına hızlı yürüyordum o da arkamdaydı şirketten cıkarcıkmaz taksi cevirmistim ve eve doğru yol aldım tek düşündüğüm şey biraz uyumaktı. Eve gelmiştim taksiye parasını verip apartmana girdim merdivenlerden cıkıyarken bi anda derek le çarpıştık üzerine düşmüstüm şu an üzerindeydim inanmıyordum yine gözleri gözlerime kilitlendi nefesini hissediyordum gözleri yine beni içine çekiyordu. Halinden memnunmuş gibi yüzümü inceliyordu "pardon benim suçumdu önüme bakmıyordum " diyerek üstünden kalktım "sorun değil" demisti. Ve bana gülümsüyordu. Sabah beni takmayan adam simdi bana gülümsüyor ve beni süzüyordu. Ben merdivenlerden cıkarken hayla beni izliyordu heycanlanmıştım uykum kacmıştı onu düşünüyordum kel bir erkekti ve ona çok yakışıyordu. Gözleri bir harikaydı koyu yeşildi ve harika bir fiziği vardı bunları düşünürken kapımı acıp iceri girdim cantamı bir tarafa fırlatıp yatağma uzandım . Sadece o koyu yeşil gözleri düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kördüğüm
Romantizm"Korkuyordum.Onu kaybetmekten ve bu hayatta onu yalnız bırakmaktan korkuyordum."