Bir kış akşam'ı Caris ve küçük kız kardeşi Kayla salonda otururken yoğun bir kar yağışı başlar. Bunun üzerine Kayla ablasından dışarı çıkmak ister.
-Abla kar yağıyor dışarı çıkabilirmiyim.
-Çıkabilirsin tatlım'der.
Kayla dışarı çıkmıştır.Caris ise kanepeye uzanmış ve televizyonu açmıştır.
-Neeee!
Caris büyük bir çığlık atar.
Televizyonda spiker şunları diyordur.
-Dikkat bilinmedik bir sepeble insanların gözlerinden sarı bir irin, kan kusmaya başlamıştır. Bu bir salgındır eviniz'den çıkmayınız oldukça çok erzak biriktiriniz. Saat 00:00'dan sonra sokağa çıkma yasağı getirelecektir bilginize.
Caris yattığı yerden kalkarak hızlı adımlarla kapıya yöneldi ve dışarı kardeşini aramaya çıktı. Sokak'ta endişeli bir şekilde bağrıyordu.
-Kayla Kaylaa nerdesin!? Ve ağlamaya başladı.
Kardeşini parkta görür ve gördüklerine şaşkınlıkla bakıyordu.Aniden bağırmaya başladı...
Aniden arkasından biri Caris'e yaklaşır ve ağzını kapatır. Caris ani bir hamle yaparak ittirmeye çalışır ama arkasındaki kişi
-Hey sana zarar vermek istemiyorum sadece sessiz olmalısın bu şeyler sese duyarlı sana yardım edeceğim benle gel sakın arkada kalma.
Caris adama güvenmemesine rağmen peşinden gider. Yolda beraber yürürlerken Caris adını sorar.
-Adınızı hala söylemediniz?
-Adım Alex senin?
-Benimde Caris malesef böyle bi zamanda tanıştık.
Alex konuşmayı kesip yollarına devam ederler.
-Sadece beni takip et ve gerekmedikçe konuşma. Sana gideceğimiz yere varınca haber vereceğim gideceğimiz yerde birkaç kişi, biraz erzak, birkaç'ta silah var. Şimdi eline şu baltayı al ve yola devam edelim.
Ara sokaktan geçerken bir evin içine erzak bulmaya giderler.
-Caris sen şu odaya bak eğer zombi görürsen kafasına bir darbe indir beni anladın değil mi?
-Ama ben nasıl yapacağımı bilmiyorum daha hiç karşılaşmadım ya donup kalırsam? Ya ısırılırsam?
-Merak etme birnirimize yakın olucaz olabildikçe çok erzak almaya çalış biraz hızlı olalım
Caris hala endişeliydi Alex'e güvenmeli miydi? Peki iki tane yaratığın arasındaki kardeşine ne olacaktı? Şimdi bunları düşünmemesi gerekiyordu Alex'in dediği gibi hızlı hareket etmelilerdi. Caris elinde baltayı sıkı sıkı tutarak yukarı kata çıktı. Koridorda gördüğü herhangi bir kapıyı dikkatlice açtı. Bu girdiği oda bir çocuk odasıydı yatakta bir insan cesedi yatıyordu karnı yarılmış ve içinden bağırsakları çıkarılmış bir şekilde görünce bağırmamak için ağzını kapadı. Bir yandan burnunu kapaması gerekiyordu çünkü bu oda leş gibi kokuyordu. Caris dayanamayıp odadan çıkıp Alex'in yanına indi. O birkaç yiyecek bulabilmişti en azından ama Caris bakmamıştı bile.
-Caris bir şeyler bulabildin mi?
-Hayır ama sen baya bir şey bulmuşsun üst kata çok bakamadım bir odada bir ceset vardı ve bakmadan çıktım.
-Gel yukarıya da bakmadan gitmeyelim sen mutfağa bak.
Caris mutfağa doğru ilerler gördüklerine inanamaz. Masa'nın üstünde duran kırık bardaklar, yağmalanmış dolaplar ve kırılmış sandalyeler gördü. Masa'nın üstünde çanta görevi görücek bir şey vardı. Dolaplar yağmalanmış olabilirdi ama içinde işlerine yarayabilecek eşyalar vardı. Alabildiği kadarını alıp çantaya koydu. Mutfakta işi bitmişti Alex'in yanına çıktı.
-Alex sana güvenebilir miyim?
-Caris bana güvenmekten başka çaren yok ayrıca her zaman tektikte olmayı unutma biliyorsun bu şeyler aniden çıkabilirler. Üst katta pek ihtiyacımız olacak şeyler yoktu hadi geç olmadan gidelim. Gece hepsi bu caddeye geleceklerdir. Hem grubumuz da olan kişilerle tanıştırmak isterim. Hadi gidelim peşimden gel.
Alex ile Caris evden çıkarlar. Caris'in arkadından bir zombi yaklaşır ve Alex hızı bir şekilde zombi'nin kafasına bir darbe indirir yollarına devam ederler. Alex Caris'i bir awm'ye götürür. Ellerini kapıya götürerek biraz zorlansa da açar Caris'in girmesini bekler o girdikten sonra kendisi girip kapıyı kapatır. Şimdilik awm'nin içi güvenlidir çünkü Alex ve arkadaşları burayı zombiler'den temizleyip açık olan her yeri kapatmışlardır. Ama bu awm onlara sadece bir kaç gün dayanabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yanlışlıkla Son
HorrorCaris'in kardeşi bir kış günü hayatını zoöbiler yüzünden kaybettikten sonra Caris artık yalnızdı. Ama karşısına bir adam çıktı ve onla gelmesini teklig etti daha korunaklı olacaktı. Artık bir grubu vardı ve bu felaket içeren dünya'da tek değildi ama...