Capitolul 3 - " Daca-l prind in mana mea ramane chel! "

289 22 3
                                    

Jennifer P.O.V.  

Dupa cateva minute de dans, simt cum cineva imi pune piedica si cad six in bratele lui... Defapt nu cad in bratele nimanui , mai bine zis, imbratisez podeaua...

-Haha , taranca nu se poate tine pe picioare! Zice Ausin catre mine. In secunda a doua ma ridic si daca nu era Ma sa ma tina ,jur ca-i luam tot parul din cap.

-Da-mi drumul ca daca-l prind in mana mea ramane chel! CHEL , AI AUZIT?!?

-Ok , gata Jennifer! Hai sa ne linistim te rog! (Max)

-Ok , gata pentru azi , ne vedem poimaine la aceeasi ora! Maine aveti o zi libera! Zice coregraful inspaimantat. Eu merg spre vestiar schimbandu-ma rapid. Nu le mai astept si pe Ane,Lena si Perrie si Max. Am nevoie de o plimbare, sa ma linistesc! Imi strang lucrurile si imi scot telefonul.

Mesaj catre è Niall :3

Hei , love! Scuze ca nu voi veni o data cu fetele , am nevoie sa ma plimb putin , singura, ne vedem , te iubb !!

Mesaj trimis

Imi pun telefonul inapoi in buzunar si plec fara sa  ii anunt pe ceilalti. Ma indrept catre parcul de mai incolo, e foarte frumos , mai ales ziua . Sa te plimbi pe aleile acestea. Multi copi care se joaca si isi vad de viata , mare greseala am facut cand eram mica. Mi-am dorit sa fiu mare, dar acum.. Vreau sa fiu mica inapoi. Sa simt dinnou cum e sa nu ai nici o grija , sa te lasi purtat de val. Dar neeh. Acum asta e, am un viitor sot minunat , o viitoare cariera uimitoare alaturi de prietenele mele. Am prieteni minunati si o familie fericita. In afara de Austin, care as cam vrea sa nu se mai bage in viata mea... Totul e perfect. Se face cam tarziu. Aleg sa ma indrepta catre apartament.

NIALL P.O.V.

Am primit mesajul de la Jenn, si clar s-a intamplat ceva. Probabil ia facut el ceva. Jur ca baiatul asta ma enerveaza. Dar nu cred ca Jennifer ar renunta la mine penru el, nu? Adica , ma iubeste! Si eu ma iubesc! Toata lumea ma iubeste! Mda, cam egoist , dar spuneti-mi voi ca nu sun adorabil.... Oricum . Fetele tocmai au venit inapoi acasa , impreuna cu Max si bineinteles ca Jenn lipseste...

-Hei fetelor , unde e Jenn?? (Zayn)

-Nu stim , a plecat suparata. (Perrie)

-Mi-a trimis mesaj ca se duce in parc sa se linisteasca. Ce s-a intamplat? (eu)

-Pai Austin i-a pus o piedica si apoi a inceput sa rada de ea. Ea sa ridicat si a spus , nu tocmai niste cuvnte frumoase si apoi a plecat. Si daca nu eram eu , Austin era chel (Max)

-Oh.. (Louis)

-Mda, hai sa ne uitam la un film , vreti? (zic eu)

-De acord. Spun toti in cor. Alegem filmul ”50 Shades Of Grey”  si prin noi vreau sa zic Harry. Ma ingrijoreaza Jenn. Daca nu apare in 5 minute, merg sa o caut.

*

Imediat ce Harry a stins luminile si a adus popcorn-ul Jenn intra pe usa .

-Hei! Zice ea cu voce slaba.

-Hei! Raspund ei.

-Iubito esti ok? Spun venind langa ea si imbratisand-o .

-Mda , sunt bine, am nevoie doar de o baie luuunga si calda. Am prea multi nervi. Zice si ma saruta scurt, dupa pleaca in dormitorul nostru. Eu merg dupa ea.

-Imi spui ce s-a intamplat? O intreb cald.

-Austin, zice ea varsand cateva lacrimi. Eu oftez si merg langa ea , imbratisand-o . O sarut pe frunte si o mangai pe par. Se calmeaza. Ma bucur, o iubesc prea mult!

JENNIFER P.O.V.

Controlul pe care il are Niall asupra mea ma fascineaza, ma poate calma oricand. Il iubesc asa de mult!

-Niall? Il intreb slab.

-Da.

-Maine am o zi libera, vrei sa ne petrecem ziua impreuna? Il intreb.

-Desigur iubito! Dar acum culca-te ai nevoie de somn. Te iubesc mult ! imi zice.

-Si eu te iubesc, la fel de mult , sau poate mai mult... spun razand usor. Ma desfac de bratele sale puternice si ma intrept catre sifonier, de unde iau un tricou de-al lui si merg spre baie. Ma schimb repede si asez hainele pe care le-am purtat inapoi in bagajul meu. Ma pun in pat si il intreb pe Niall :

-Nu vi si tu?

-Ba da! Zice zambind. Dar nu vrei sa ma ajuti tu? Ma intreaba, zambind siret. E u ii zambesc inapoi. El se aseaza pe pat in incepe sa ma sarute , si eu ii raspund la sarut. Il ajut sa-si dea tricoul si pataloni jos, si de aici puteti sa continuati si voi :)))))). 

O Viata Complicata BOOK 2 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum