Capitolul 4 - "Louis m-a inspirat"

272 21 2
                                    

JENNIFER P.O.V.

Astazi eu si Niall vom avea ziua noas tra. Deabea astept. Ma trezesc in bratele irlandezului meu , inca imi aduc aminte cum ne-am intalnit prima oara. Pe podul dintre casele noastre! Mereu mi-a placut locul ala. Cobor din pat fara sa-l trezesc pe micul meu spiridus si merg in baie. Imi fac rutina de dimineata. Merg catre bagajul meu si imi aleg o pereche ce pantaloni scurti cu talia ridicata , mov si un tricou alb larg care avea un imprimeu cu o inima si niste aripi de inger. Daca tot am ziua asta libera, si o voi petrece doar cu Niall, ce ar fi daca l-as intreba cate ceva, cum ar fi , despre un tatuaj... Mereu mi-a placut tatuajul lui Louis, cel cu avionul, sau microfonul lui Zayn! Sau ce ar fi daca mi-as schimba culoarea parului? Ma gandeam in timp ce imi schimbam hainele.

-Daca mi-ai oferi un spectacol ca asta in fiecare dimineata as fi cel mai fericit din lume! zice Niall cu un ranjet pervers. Eu doar imi dau ochii peste cap si scot un tricou si o pereche de blugi din bagajul lui si i le inmanez.

-Imbraca-te! Te astept la bucatarie! Ii spun si ii dau un saarut scurt pe buze. Ajunsa la bucatarie vad ceasul care indica ora 10 si un bilet lipit de frigider.

” Astazi am plecat cu toti la plaja , dar nu ne cauta acolo , pentru ca nu suntem. Venim diseara!”

Tipic Louis ... Oricum, mai bine pentru ca avem apartamentul doar pentru noi. Scot dinfrigider salam, cascaval, branza si tot ce mai trebuie pentru niste sendvisuri perfecte. Sau, ma rog, comestibile sa fie! Simt cum cineva isi inconjoara mainile de talia mea si incepe sa ma sarute pe gat . Cine altineva decat baiatul cu cei mai frumosi ochi albastri de pe pamant? Ma intorc si bineinteles ca dau de spiridusul meu mancacios. Ok, acum e momentul! Trebuie sa-l intreb de tatual, sau macar de schimbarea culori parului!

-Uhmm , Niall? Sti ca te iubesc la nebunie nu? Sti ca esti veata mea? spun sarutandul si muscandu-i buza de jos.

-Hmm, ce vrei?ma intreaba in sarut.

-De ce as vrea ceva?spun coborand cu saruturile pe gatul sau.

-Sigur vrei ceva.spune el sigur.

-Ok , si castigat. Aseaza-te! Ii spun. El se aseaza pe un scaun si eu in poala lui.

-Deci...

-Promiti ca nu ma certi?

-Ok, ma speri, ce e?

-Vreau sa-mi fac un tatual, sau daca nu-ti convine, vreau sa-mi schimb culoarea parului! Vreau ceav nou... ii zic uitamdu-ma in jos.

-Ce fel de tatuaj? SI unde?ma intreaba.

-Nu stiu mai exact... Dar imi place avionul de hartie al lui Louis, sau microfonul lui Zayn...

-Hmmm, decat sa te vad cu parul unui clown... Hai sa mergem!

-Stop! Nu tipi? Nu ma certi? Nu ne certam pe tema asta?intreb surprinsa.

-E pielea ta,care oricum va fi muscata de mine...imi zice la ureche pervers.

-Mr. Pervert in actiune?întreb jucausa.

-Oricand vrei. Imi spune sarutandu-ma cu foc. Isi plaseaza mainile pe spatele meu asa incat sa nu cad caci echilibrul meu este unul ”uimitor”. Dupa ce am mai ras putin si ne-am alergat si gadilat prin sufragerie, intram in masina lui Niall si ajungem la un magazin care face tatuale (N/A Scuze , nu stiu cum se numeste). Pana la urma m-am hotarat sa-mi fac un tatuaj la fel ca al lui Louis, adica cel cu avionul.

*PESTE  O ORA*

-Niall nu pot sa cred ca am facut chestia asta!!zic tipand  si sarindu-i in spate. El rade si ma saruta imediat ce ma dau jos de pe spatele sau.

-Stiu iubito! Abia astept sa vad ce vor spune ceilalti despre tatuaj. (Niall)

-Dope, si eu! Mai avem vreo jumate de zi pana vin ceilalti ce facem?îl intreb.

-Ce ar fi sa mergem...La biserica! (Niall)

-Ce?! De ce?! Vrei sa te spovedesti?!îl intreb.

-Nuuuu! Vreu sa ne casatorim!!!

-Niall eu speram sa fie ceva mai...Nu stiu, magic, si sa fie si parinti nostri aici...

-Da, ai dreptate, doar ca sti foarte bine ca nu mai am rabdare! Te iubesc mult si vreau ca toata lumea sa stie asta!

-Stiu! Si eu te iubesc! (N/A Lol , prima data scrisesem ”Si eu ma iubesc”)

-Mergem acasa sa vedemun film iubire?

-Desigur! zic. Asa mi-am petrecut ziua cu Niall, pana cand au venit Liam, Zayn, Harry, Louis, Lena, Ane, Perrie si Max.

-HEI COPII , AVEM VESTI MARI!!tip eu sarind pe canapea, sperindu-i pe toti in afara de spiridusul meu care radea.

-Lasa-ma sa chicesc! Ai luat calmante si acum delirezi? (Harry)

-Esti insarcinata?(Louis)

-Ai mancat briose si ai realizat ca este Kevin? (Lena)

-A inceput razboiul oamenilor contra lingurilor? (Liam)

-Extrateresti mi-ai luat oglinzilee??! (Zayn)

-NU, NU, NU, NU SI NU! LOUIS M-A INSPIRAT!!! Zic sarind in spatele lui Lou.

-Am facut ce? (Lou)

-A facut ce ce?! Intreaba ceilalti in cor. Atunci ridic maneca si le arat tatuajul proaspat facut.

-OMG!! Niall cum ai reactionat? (Perrie)

-Ma intrebat inainte sa o faca.(Ni)

-Jennifer Alisse Blue!! Cum ai putut sa-ti faci un tatuaj fara sa ma anunti? (Max)

-Cu talent? Intren ironic.

Ei bine, asa s-a desfasurat seara, intrebari despre tatuaje, si imediat dupa ce au plecat Ane si Lou la culcare, am planificat petrecerea de saptamana viitoare. Ane face in sfarsit 19 ani.

O Viata Complicata BOOK 2 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum