Bölüm 1

1.5K 149 54
                                    

Saç:Tamam

Eye-Liner:Tamam

Aksesuarlar:Tamam

Hafif dar ama okul üniformasına uygun olarak seçilmiş pantolon tarafından güzelce sarılan kalçalar:Tamam

Tamamen hazırım!

Baekhyun yeni lisesinin vahşi hayatına girmek için hazırdı.

****

Yürüyerek okula giderken Baekhyun önümüzdeki son senesi için yapılacaklar listesinin maddelerini gözden geçirdi.

-Normal insanlarla arkadaş ol.

-Okul korosuna gir.

-Sınıf/Okul temsilciliğine aday ol.

-Sevimli bir erkek arkadaş edin.

Tuhaf olan şudur ki,yukarıdakilerin hiçbiri Baekhyun tarafından önceki yıllarında başarıyla tamamlanamamıştı.Eskiden memleketinde tamamen görünmez,sosyal açıdan beceriksiz,birkaç arkadaşı olan bir kitap kurdundan daha fazlası değildi.

Yeni Baekhyun kızların ve erkeklerin arasında popüler olacak,birsürü havalı arkadaş edinecek,okul temsilsici olarak örnek segileyecek ve hepsinden önce okulun en yakışıklı çocuğuyla çıkacaktı.

Baekhyun kesinlikle zorlu işleri seviyordu.

Bunu yapabilirim! Kendine 'Fighting' pozu yaparak söyledi.

"Kendi kendine mi konuşuyorsun?" Arkasından bir sesin fısıldadığını duymuştu.

Şaşıran Baekyun aşırı derecede kırmızı ve kıvırcık olan saçları,kusursuz beyaz teni ve herşeyden önce Baekhyunun bir insanda görme fırsatı yakaladığı iki tane hilal şeklinde olan yarığın ardından gözlerini tamamen görünmez yapan en parlak gülümsemeyle duran kısa boylu çocuğa döndü.

Lanet olası bir çizgi filmde değiliz!

"Selam,benim adım Kim Joonmyeon.Senin Haneul lisesinin üniformasını giydiğini görebiliyorum.Hangi dönemdesin?"

"Selam,ben Byun Baekhyun.Şehirde yeniyim ama son sınıfım."

"Tanıştığıma memnun oldum Baek."

Joonmyeon hevesle el sıkıştı.Baekhyun ani takma adına nasıl tepki vereceğini bilmiyordu.Buna katlanabileceğini düşündü.Kötü hissettirmiyordu.

"Bende son sınıfım!İşte geldik,hadi aynı sınıfta olup olmadığımıza bakalım."

Baekhyun ve Joonmyeon listelere bakmak için kalabalığın arasından ilerlediler.Aynı sınıfta olacakları tutmuştu.

Güzel.Şimdiden sınıfımdan birini tanıyorum.Eğer son anda başka biri için beni ekmezse sınıfta yalnız oturmaktan korkmama gerek yok.

"Açılış töreninden önce biraz zamanımız var.Sana etrafı gezdirmemi ister misin?" Joonmyeon hoş ve arkadaşça bir şekilde , parlak gülümsemesini silmeden önerdi.

"Olur."

"Burası kütüphane."

"Bu ekbina laborotuvarlar için."

"Oh,önemli bir yer:Yemekhane!"

Geniş oda masalarda oturup,açılış törenini duyuracak zilin çalmasını bekleyen ve arkadaşlarıyla takılan öğrencilerle doluydu.Baekhyun sağından gelen yüksek sesli yaygarayla bakışlarını o yöne çevirdi.

ONE CLİNGY MONKEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin