Aşkta Kaybeden Çocuğun Acılı Öyküsü.

32 1 1
                                    

Bir kuplesi daha yitip gidiyor şarkının. Şarkıyı dinleyip güya efkâra gelen 20'lerindeki çocuk hala bir şey anlamıyor şarkıdan. Yazık. Yalnızca dinlemek için dinliyor işte. Oturduğu banka bir kişinin daha oturduğunu fark etmesi zaman almıyor. Oturan kişiye doğru dönüp bakıyor. Akranı sayılabilecek mavi gözlü hoş bir kızın oturduğunu görünce oturuşunu düzeltiyor, silkeleniyor. Sözümona kızı etkiliyor, salak. Kız çocuğun ani hareketlenmesinden rahatsız olduğundan kafasını daha da bir öteye çeviriyor ve sadece telefonuyla ilgilenip çocukla geldiği zoraki göz kontaklarından dahi kaçınıyor. Çocuk durur mu? Kıza affedersiniz götüm götüm yaklaşıyor zalimin oğlu. Kız rahatsız olduğunu belirtircesine sıkıntıyla nefes veriyor. Lakin çocuk besbelli Yüzsüz. Kıza tam bir karış daha yaklaşacakken Kızın telefonu Çalıyor. Telefonu "Aşkım" diye Açıyor kız. Bunun üzerine çocuğun içini, ta içini incecik bir hüzün sarıveriyor. Canı yanıyor adeta. Onun maviş gözlü yarinin bir sevgilisi varmış. Yediremiyor işte. Hoş, ona ne oluyorsa? Kızla konuşmamış etmemiş, sadece bankta yan yana oturdular diye helali belledi kızı.
Sonra o mavi gözlü zalım yar banktan Kalkıyor ve sevdiceğiyle telefondan Konuşa Konuşa yürüyor. Oğlan arkasından Öylece bakıp kalıyor.

Bu da aşkta kaybetmişlerin acı dolu öyküsü. Duygulandım.

Multimedia'da Teoman'ın yenilerinden. Serseri.

~Melissa

AbsürtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin