*Ostatni wpis w pamiętniku osoby o imieniu Diana Natalia Roberts*
Byłam zwykłą dziewczyną. Spotkało mnie wiele złego. Znalazłam coś niesamowitego, coś czego normalni ludzi odkrywają od wieków. Krew stała się narkotykiem, poznałam prawdę o rodzinie. Popełniłam samobójstwo dla nich aby, nie mieli problemów. Trzymali mnie w zamknięciu. Myślałam że, on mnie znajdzie. Zamknęłam się na świat ale, nigdy nie będę patrzeć na życie jak przed sierpniem 2021....
*Ostatni wpis w pamiętniku osoby o imieniu Emma Isabella Anderson*
Poznałam go. Szukałam go od dwudziestu jeden lat. Wszyscy mnie okłamywali przez moje życie. Myślałam że to już koniec. Poświęciłam się dla niego, chciał mnie zabić. Myślałam że nigdy już nie będzie normalnie. Za młoda byłam na to aby, stać tym kim jestem...
****
Hejka! Witam was w moim własnym opowiadaniu! Teraz powiem kilka informacji o książce. Rozdziały będę publikować mniej więcej co tydzień ale może się zdarzyć że, co dwa tygodnie. Będę informować na bieżąco !!!
Jestem początkująca w pisaniu i czasem mogę popełniać różne błędy za co bardzo przepraszam. Książka jest zbliżona w klimaty pamiętników wampirów również fabuła jest podobna więc myślę że się spodoba! W całą moją pracę wkładam mnóstwo serca i mam ogromną nadzieję że ktoś tą opowieść o tych dwóch dziewczynach doceni. Rozdziałów będzie mniej więcej 60-70 a każdy rozdział to około 1000 słów ale to będzie zależeć zawsze. Pierwszy rozdział DOB publikuję od razu po publikacji prologa!
Miłej Nocy!!
CZYTASZ
Destiny of blood
Vampire"Otworzyła oczy. Rozpoczęła nowe LEPSZE życie.." ⚠SEKS,ALKOHOL,PAPIEROSY,NARKOTYKI,PRZEKLEŃSTWA⚠