13

4.8K 324 94
                                    

"Bekle beni Jungkook!" Genç omega kendisine seslenen arkadaşını duyunca arkasını döndü. Hafiften kaşları çatılmıştı. Onun derste olması gerekmiyor muydu?

"Eunwoo burada ne arıyorsun sen? Derste olman gerekmiyor mu?" Alfa sorulan soruya cevap vermeden soluk soluğa omeganın yanına adımladı. Ona yetişmek için koşmuştu. Şimdiyse hızlı nefes ve nabzını kontrol etmeye çalışıyordu.

"Dersten atıldım." Umursamaz tavrını sergilerken, dersten atılması çok normalmiş gibi söylemişti.

"Niye ki?" Jungkook sorduktan sonra elindeki şişesinden bir yudum suyla genzini ferahlattı.

"Önemli yazarlardan birinin hayatını anlatmakla sorumlu olduğum için kürsüye çıktım. Bir şey çalışmadığımdan Tanrı bilir dedim ve ıslık çaldım sonra da dersten atıldım." Omega kıkırdarken şişenin kapağını geri kapatıyordu daha sonraysa boğazını temizledi konuşmak için.

"Mal mısın oğlum. O adam tam bir uyuz onun dersinde nasıl böyle bir şeye cesaret edebildin." Önemli yazarlar kısmından Jungkook bahsedilenin kim olduğunu anlamıştı.

Eunwoo ise onunla elleri cebinde yavaş yavaş yürüyordu. Ona göre atılmak hiç sorun değildi. Hatta dersten kurtulduğu için seviniyordu.

"Boşversene. Hem dersinden kurtulmuş oldum. Mutluyum bir daha olsa bir daha yapardım." Eunwoo'nun söyledikleriyle Jungkook saatine baktı. Dersin bitmesine 3 dakika kaldığını gördüğündeyse bir tane geçirmişti alfanın koluna.

"Aptal. 3 dakika kalmış zaten dersin bitmesine. Biraz daha bekleseydin götündeki kurtlar harekete geçerdi herhalde." Cümlesini tamamladığında gözüne kestirdiği onlardan birkaç metre uzakta duran banka geldiklerini farkedince oturdu ve biraz kenara kaydı. Eunwoo boş yere oturdu.

"Sen niye dışardasın? Senin de derste olman gerekirdi." Eunwoo kendine sorulan soruların benzerini omegaya sorunca omeganın bakışlarını üzerine çekebilmişti.

"Derse girecek halim filan yoktu. Bide ders İngilizceydi o hamile adamın hormonları iyi değil çekemezdim cidden onu. Kocası nasıl dayanıyor anlayamıyorum." Eunwoo cevaba karşı gülmüştü.

"Birgün sen de öyle hamile kalırsın o zaman da sen çekilmez olursun." Jungkook Eunwoo'nun söyledikleriyle gözlerini devirdi. Ne alaka şimdi diye geçirdi içinden.

"En azından öğrenci ses çıkarttı diye bayılma rolleri yapmam." Alfa gür bir kahkaha attı. Jungkook cidden tam bir baş belasıydı. Hamile bir adamın arkasından çekilmez olduğunu söylemek tam ona göreydi.

"Ee ne yapacaksın şimdi?" Omeganın planının ne olduğunu merak ettiği için sormuştu. Dersi bittiği için onunla takılabilirdi. Kesinlikle omegayla vakit geçirmeyi sevdiği için değil.

"Öğleden sonraki derse girmek için burada kalacağım. Belki spor salonunun yanındaki küçük pistte dans edebilirim biraz vücudumu gevşetmiş olurum hem." Jungkook başını kendini onaylarmış gibi sallaya sallaya kelimeleri ağzından çıkarmıştı. Bu sırada dersin bittiğini belli edercesine kapıdan çıkan öğrencilerin hepsi bahçede nefes almak adına her biri bir yere dağılmıştı.

Biraz ileride çaprazlarında duran ağacın dibindeki banka Esmer alfa Taehyung ve bir arkadaşı oturmuştu. Jungkook başını oraya çevirince görmüştü onları. Gördüğü gibi de kafasını başka yöne çevirmişti tekrar. Esmer alfanın bakışlarını oldukları yerde hissedebiliyordu. Kesinlikle bakışları Eunwoo ve kendisinin üzerindeydi. Jungkook rahatsız olmuşçasına kalkıp,

"Hadi gidelim spor salonuna." Diyerek oturan alfanın elini tuttu ve kaldırdı. Eunwoo zorlamadan ayakta dikilmişti. Jungkook elini tutmuş götürüyordu onu. Spor salonuna gittiklerini anlamıştı.

I'm Not Your Toy  |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin