{1. Rész}

481 15 0
                                    

-Harry.-Ölelte meg mosolyogva Keresztapját Teddy.

-Teddy.-Mosolyodott el.

-TEDDY!!!-Rohant oda vigyorogva Lily. Teddy felkapta kereszthúgát és együtt mentek a hatalmas étkezőbe.

-JAMES!! GYERE LE!-Kiabált Ginny mikor már mindenki ült. A Fiú hatalmas mosollyal futott be és miután körbe nézett kicsit lefagyott a mosolya.

-Nálad meg mi van?-Mérte végig Al.

-Semmi!-Vágta rá egyből.

-James!-Szólt rá Harry.

-Freddie, kapd el!-Dobta neki a nyakláncot.

-Louis!-Dobta unokaöcsének Freddie.

-James!-Dobta vissza neki Louis viszont kicsit dobott így a földre esett. Egy hatalmas arany füst lett.

-JAMES POTTER!-Kiabálták a szülők de késő volt...

BUMM

Hatalmas csattanással értek földet. 

-A Lábamon taposol!

-Húzod a hajam!

-Eltöröd a karomat!

-A HAJAM!!

-Apuci!!

-Össze nyomsz!

-Anyuci!!

Nagy nehezen mindenki fel kelt a földről..

-Maguk kik?-Mindenki el tátotta a száját.

-Dumbledore?-Kérdezték a felnőttek egyszerre.

-Maguk tudják, hogy én ki vagyok. De én nem, hogy maguk kik.-Felelte halvány mosollyal.

-Milyen évet írunk?-Kérdezte a tömeg takarásában lévő Angelina.

-1995, Természetesen.

-James Potter én megöllek!!-Ugrott volna neki Rose de az apja nagy nehezen vissza fogta.

-Professzor. A Jövőből jöttünk, Harry vagyok. Harry Potter.-Nézett az akkori igazgatóra.

-Tudják bizonyítani?-Mérte végig a hatalmas csapatot.

-Harmadikban maga és McGalagony Professzor nekem adták az időnyerőt, így tudtam minden órán részt venni!-Hadarta idősebb Hermione, miközben Harry csak megmutatta a sebhelyét. 

-Hiszek maguknak.-Mosolyodott el az igazgató. 

Elhadarták, hogy kikre van szükség, míg mindenki fel dolgozta a történteket. Miután a hatalmas adag ember belépett és nekik is elmondták a történteket és a magyarázatokat el kezdődött a bemutatkozás.

-Kezd te, Teddy.-Nézett keresztfiára Harry.

-Rendben.-Előrébb lépett és meglátta a szüleit.-A Nevem Edward Remus Lupin.-Remus Lupin teljesen ledöbbent  míg Sirius elvigyorodott. -22 éves vagyok, Hugrabugros voltam és Aurornak tanulok. Szüleim pedig Remus Lupin és Nymphadora Tonks.-Nézett a nőre miközben haját sok-sok színűre változtatta.

-Ez az!-Rohant megölelni a vele egy korú fiát, Tonks.

-Potterék!-Vigyorogva lépet előre James.-Az egyetlen és igazi, James Sirius Potter!-Hajolt meg. Sirius köszönettel nézett az idősebb Harryre.-16 vagyok, Griffendéles, kviddics csapat kapitány és fogó!-Vigyorgott.

-És az aki 2 hónapig szobafogságban lesz a nyáron!-Nézett rá az anyja.

-Még jó, hogy még csak karácsony van.-Tette szívére a kezét.-Te jössz öcskös!-Lökte meg viccből öccse vállát. 

-Öhm..Al vagyok.. Al Potter.

-Teljes név, Albie!-Vigyorgott James.

-AlbusPerselusPotter.-Hadarta olyan gyorsan, hogy senki nem értette. James tovább cukkolta.- ALBUS PERSELUS POTTER VAGYOK! Boldog vagy, James?

-El sem tudod képzelni, hogy mennyire!-Húga bokán rúgta.-Au...

-Köszönöm, Harry.-Mosolygott Dumbledore.

-14 vagyok, Mardekáros és fogó...

-POTTER A MARDEKÁRBAN?!?-Kiabálták.

-Sh!-Csittelt le mindenkit Lily.-Én is Potter vagyok! Lily Luna Potter!-Húzta ki magát.-Ennyi éves vagyok.-Mutatta ujjaival majd el kezdte számolni.-6! Még nem mehetek iskolába, de anyuci és apuci szerint imádni fogom!-Azzal apja elé ment és fel kéreckedett a karjaiba.

___________________________




Horrible lifeWhere stories live. Discover now