{4. Rész}

402 16 2
                                    

Kis fűzetett és tollat vett elő. Írni kezdett. Teddy pedig mögé lépett miközben állát a lány fejére tette.

-Mit számolsz?-Kérdezte a fiú.

-A Haza utazási számot. -Mondta hevesen írva.

-De dühösen nem jó.-Vette el a füzetet.

-Teddy!-Próbálta el érni de majd' másfél fej volt köztük.-Mindig dühös vagyok, de jól leplezem.-Mosolyodott el és vissza vette a füzetet.-Kész!-Hermione kezébe nyomta apró fintorral.-Expecto Patronum!-Intett a pálcájával és egy őzsuta futott körbe.-Üzenem Cissának, hogy próbáljon meg nekem helyet találni egy repülőre.-Az Őzsuta el tűnt.

-N Nem maradsz?-Kérdezte James elé állva.

-Hol? Hol maradjak James? 16 éves korom óta nem voltam hosszú ideig Londonban. Azért is csak látogatásként.

-Tanúsítjuk!-Mondta egyszerre Scorpius és Teddy.

-Hát hol voltál?-Kérdezte Mrs. Weasley unokájára nézve. A Lány apró fintorral nézett a felnőttekre majd neki kezdett.

-Először Cissáékhoz mentem. Amíg be nem töltöttem a 16-ot. Addig intézkedtem, hogy levegyék rólam a nyomjelet. Onnan mentem meglátogatni Gabrielle nénit Franciaországba. Egy hét múlva Németország, Török, Görög, Ismét Francia és ott voltam 17 éves koromig. Visszatértem Görögországba ahol a minisztériumban dolgoztam. Onnét egy Angol bárba, pultosnak. Voltam angol tanár, mugli gyerekeknek, Oroszországba. Auror képzés Bulgáriában. Ekkor már 19 éves voltam. Majd minden is.-Magyarázta mosolyogva.

-Azt a...-Tátották többen a szájukat.

-És most vagyok 20. Öreg vagy hozzám képest.-Nézett Teddyre.-Tovább rontottad a Gonosz Mardekárosságomat!

-Ha ha ha...-Nézett le rá.

-Igaz.. Az ártatlan Hugrabugros és a csúnya gonosz kitagadott Mardekáros. Nem ismerős?-Nézett gúnyosan Apjára akit nem nevezett apjának.-Ha az nem történik meg Teddy sincs.-Rázta a fejét miközben név ihletőjére és Ted Tonksra nézett.-De!-Emelte fel az ujját.-Kárpótollak!-Nézett testvéreire és unokatestvéreire illetve Scorpiusra.-Gyertek!-Indult el ki ők pedig futottak utána.

-Dromedaaa!!!-Futott leghátul Teddy.

-Ez a lány Sirius és Meda keveréke..-Szólalt meg Narcissa.

-Önfejűbb...-Válaszolta idősebb George. Viszont az ajtó ki nyílt. Lily, Rose és Dominique táncolt be.

-Imádooooom!!-Pörögtek.

-Hallanotok kell!!-Állt meg Lily anyja előtt.-Szédülök, vegyél fel.-Nézett aranyosan apjára aki egyből karjaiba vette.

-Mit kell hallani?-Kérdezte Fleur.

-Dromeda Dalol!!-Vigyorgott Dom.-Nem akarok lekésni a legjobb barátnőmről így igyekezzetek!!-Sürgetett mindenkit mire a nagy teremben lévők követték őket az udvarra ahol Freddie dobolt, James és Teddy gitározott, Louis cintányérozott míg a többiek hallgatták. Dromeda mikrofonnal a kezében hajolt meg.

-utolsó!-jelentette ki. Észre sem vette az érkezőket így neki kezdett.

Teddy büszkén nyomott puszit az arcára. 

-DROMEDA!!-Tapsolt hangosan mindenki. Szülei döbbenten nézték a lányt...

________________________



Horrible lifeWhere stories live. Discover now