Cobor din masina cu genunchii tremurand,imi netezesc fusta eleganta si pornesc spre liceu.
Astazi este prima zi de clasa a 12 a...ce repede a trecut timpul,sunt uimita de repetabilitatea lui si cum m-am schimbat in toti acesti ani de liceu. La inceput eram foarte timida si nu prea vorbeam cu nimeni pana in ziua in care Mrs. Grace mi-a descoperit talentul la muzica si l-a facut public in tot orasul la concursul de muzica "Stars"... Doamne ce am mai plans in ziua aia.
Sunt luata din gandurile mele de doua maini puse la ochii mei si nu gresesc niciodata cand vine vorba de el,de sufetul meu,Stefan Black. Au trecut 8 luni frumoase alaturi de acest baiat si nici nu stiu cand au trecut.
Stefan numit si " bad boy" este sportiv, are parul saten inchis,iar de ochii lui sa nu mai vorbim...su o culoare deosebita,de un cenusiu patrunzator si daca privirea lui ar ucide eu as fi moarta pana acum,impreuna cu jumatate de liceu.
-Hmm...Oare cine o fi? Cine are mirosul asta atat de special si mainile atat de tandre?
Îsi lua incet mainile de la ochii mei întorcandu-ma intr-o pirueta scotand un mic chicot
-Esti cea mai frumoasa,domnisoara Emma!
-Vai domnule! Ma faci sa rosesc!
Ma cuprinde cu bratele lui protectoare intr-o îmbratisare calda,de care sincer aveam nevoie pentrua incepe ziua cat mai bine.
-Esti pregatita sa intri in cel mai important an? ma intreaba el cu un zambet caruia nu-i puteam sa rezist
-Da iubire!
Cuvantul "iubire" imi trimite si acum un fior ca si cum ar fi prima data spus.
Stefan si cu mine suntem in clase diferite si de asta fiecare am plecat spre clasa lui.
-Sa ma suni cand pleci,da?
-Sigur ca da!
Ne despartim cu un sarut dulce,iar el pleaca si eu raman cu gandurile mele care aduc amintiri nu tocmai placute in acest moment. Raman ca o statuie in fata unei banci care acum doi ani a fost prezenta la o cearta dintre mine si prietenul meu. Atunci tot liceul a aflat ca el m-a inselat printr-un video care l-a publicat respectiva cu care m-a inselat. A fost ce mai urat moment.
-Heloooo. Pamantul catre Emma!
Atunnci observ ca prietena mea Ariana este langa mine
-Hei,îi raspund eu dupa o tacere lunga.
Doamne de cand nu am mai vazut-o,a fost plecata cu parintii ei in vacanta prin Europa si i-am simtit lipsa enorm
-Ce bronz! îi zic eu fermecata de fata pe care o vad in fata. Putin mai scunda decat mine,slaba,ochi negri in care cateodata aveam senzatia ca ma pierd iar razele soarelui intensifica reflexiile albastre din parul ei brunet.
-Oare esti tu? Acea Emma?
Ne imbratisam si radem impreuna ca niste fetite.
-Ia zi cum a fost in vacanta? Ce cuceriri ai facut cat ai umblat?
-Daca ai stii cati baieti frumosi are Europa asta ai fi uimita. Dar stiu ca sunt irelevanti pentru tine daca iti arat pentru ca tu deja esti indragostita pana peste cap
-Si inca cum! Dar hai arata...
Imi arata cateva poze iar unii baieti se potrivesc de minune cu ea.
Ariana imi da orarul si imi spune ca a vorbit cu unul dintre profesori si putem pleca acasa, de maine putem intra in mersul liceului.
-Dar unde sunt ceilalti?
-Deja au plecat...cred ca s-au dus sa bea ceva.Ce zici îi urmam si noi?
-Stai sa ma gandesc...
-Nu cred ca iubitul tau ar avea vreo problema..
-Si eu cred acelasi lucru..o sa îi trimit eu un mesaj
-Stiam eu ca ai ramas la fel
Ne luam de brat si plecam cu masina ei.
Astept momentul cand voi lua si eu permisul si nu vs trebui sa depind de cineva pentru ca...sunt o persoana a dracului de ambitioasa,orgolioasa si incapatanata din cale afara.
Heiiii. E prima mea incercare de a scrie ceva,sper sa va placa si sa ma iertati pentru greselile pe care le-am facut. Astept in comentarii sugestiile voastre. xoxo
CITEȘTI
Teenage dream
Novela JuvenilAdolescenta Emma Wilson era in ultimul an de liceu si avea cea mai frumoasa viata pe care multi si-ar dori sa o aiba. Dumnezeu a inzestrat-o cu o voce de inger si i l-a adus in viata ei pe Alex. Oare viata lor este lipsita de intamplari nefericite...