Hadi amaaa

65 3 0
                                    

Aptal can aramış ve telefon yeniden çalıyor 1,2,3 ve en sonunda dayanamayıp açtım ; "sen yüzsüzün tekisin beni artık arama demiştim!!" Diye bağırdım ve telefonu yüzüne kapattım onunla aramızda geçen olay şuydu ; ben 9. Sınıftayken onu acayip seviyordum böyle yemek falan yerdik beraber sonra bana çıkma teklifi etti bu piç ama uzun süre değil 1-2 gün sonra kızları tek gecelik kullandığını öğrendim meğer benide kullanıp atıcakmış bunuda berk'den duydum can gerçekten melek yüzlü bir şeytandı beni bu pisliğin elinden o kurtardı işte çıkma teklifleriyle filan 11. Sınıfa geldik neyse ben berk'in yanına gittim yine basketbol maçları vardı böyle izledim ben bunu filan öyle sonra son derse girdik benim canımın sıkkın olduğunu anladı tabi çıkışta beni eve o bırakıyordu ama bugün benim evim yerine onun evine gittik bana süpriz oldu ve içerde herkes "İYİ Kİ DOĞDUN BERK" Diye bağırıyordu ah tabi ya bugün berk'in doğum günü nasıl unuturum neyse eve geçtik oturduk yemek yenildi pasta kesildi filan sonra herkes gitti berk kendi yaşadığı için evde ikimiz oturuyorduk berk ayağa kalktı ve benimde kalkmamı söyledi çok rahattım ve kalkmadım sonra zoru kullanarak beni kucakladı ve odasına götürdü benim eşyalarımın yarısı orda bana pijamamı verdi bende lavabo'ya gidip giyindim sonra oda giyindi ve sarılıp uyuduk sabah uyandığımda saatin 09:45 olduğunu gördüm ve bağırarak berk'i kaldırmaya çalıştım ama kalkmıyor en sonunda avazım çıktığı kadar bağırdım ve duymuş olacakki uykulu bir ses tonuyla konuştu ; "sevgilim artık kalksakta yetişemeyiz saat 09:57 olmuş bak hadi yat uyu dinlen cumartesi günü olucak derslere gireriz" dedi ve öpücük atıp arkasına döndü bende dayanamayıp tekrar uyudum ve ayılık olucak biliyorum ama uyandığımda saat akşam 07:28'di şapşal sevgilim bana kıyamamış olacakki uyandırmamış bugünün bana verdiği keyif hiç kimsede yoktur çünkü bugün okula gitmedim ve yarın haftasonuu yaşasın tatil! Bugün yataktan hiç kalkmayıp berk'i bekledim cumartesi sabah 10:58 de uyandım bugün iyi uyumuştum kalkıp duşa girdim kıyafetlerimi değiştirdim aşağıya gidip kahvaltı hazırladım tek eksik berk'ti hemen gidip onu uyandırdım öperek sonra kahvaltımız bitti tam dışarıya çıkmak için hazırlanıyoruz puff bilindik ses ; ding-dang-ding-dong Off onların burada ne işi var hemde bu saatte.

Sizce kapıda duran kim 2 gün sonra yb gelicek o zamana kadar vote ve yorumlarınızı bekliyorum kendinize iyi bakın esen kalın ☺️☺️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 07, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Okulun kötü kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin