Okulun ilk günü

137 2 0
                                    

Sabah alarmın sesiyle uyandım bugün hem mutlu hem mutsuzdum mutlu olmamın sebebi sevgilimle yeni bir dönem geçireceğimdi mutsuz olmamın sebebi ise bir okul yılı başlıyordu artık 11. Sınıftım herşey yavaş yavaş değişiyordu hemen duşa girdim yarım saat sonunda çıkmıştım saate baktığımda ölücektim 2 dakika sonra ders başlıyor! Hızlıca okul formamı giydim formam güzeldi beyaz gömlek üstüne siyah kazak ve mini siyah renk bir etek ve tabikide kırmızı siyah çizğili kravat bunları üzerime geçirip siyah topuklu ayakkabımı giydim çok güzeldim ve makyaj masama geçtim güzelce eyeliner çektim ve saçımı basit bir at kuyruğu yaptım sarı saçlarım mükemmeldi aşağıya indiğimde adını bilmediğim yeni gelen hizmetçi "Eylül hanım kahvaltı?" Dedi "Gerek yok" dedim ve dışarı çıktım tam arabama binicekken bir spor araba yanıma geldi camı açınca "seni okula götürmemi ister misin bebeğim?" Diye sordu ben sülalesine sövüyordum taaki yüzüne bakana kadar hemen sustum çünkü bu adam benim düşünceli yakışıklı sevgilimmiş konuşmaya başladım "vaay porsche'yi satmışsın?" Dedim "porsche sende var o kız arabası meleğim" dedi ve kahkaha attı sonra konuşmaya başladım "bana sakın meleğim deme berk okuldaki bed görl'lüğümü bozuyorsun" diyip güldüm ve arabaya bindim tam araba çalışacakken "berk dur!" Diye bağırdım birşey oldu sanıp hemen durdu "çantam evde kaldı" diyip güldüm uçarcasına koşup evden çantamı alıp arabaya geri döndüm 15 dk içerisinde okuldaydık berk anahtarı hademeye verdi o da arabayı park etti ve sıraya geçtik müdür konuşmaya başladı "sevgili öğrencilerimiz özel ege lisesi olarak kfjjd kfkdkdj para kfjfkfjd para kfkdkdj para iyi dersler para!" Dediğini duydum sadece ve sınıfa gittik sonra benim bed görllüğümün sırası geldi en önde okulun salak kızları oturuyordu hemen kaldırıp kendim oturdum ve berk'i beklemeye başladım bekledim bekledim gelmiyor dışarı çıktım ve içim rahatladı sevgilim basketbol maçı yapıyor öptüm ve çantasını alıp sınıfa gittim obaaa telefonu çalıyo berk'in çıkardım ve sürtük ezgi arıyordu.

Sizce ezgi kim eylülle aralarında ne geçti yb 2 gün sonra vote ve yorumlarınızı bekliyorum ☺️

Okulun kötü kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin