Yazardan;
Draco ve Elisa odadan çıktılar. Draco Elisa'yı odasına kadar bıraktı.
İkisi de gözlerini kaçırıyorlardı, utanıyorlardı...Ep: Evet... sanırım bu noktada ayrılmamız gerek?
Dm: Şey evet doğru eee peki tamam
Ep: O zaman yarın görüşürüz.
Dm: Ee tabi olur elbetteDraco merdivenlerden aşağı inerken sürekli Elisa'ya baktı, Elisa da ona. Sonunda Draco oradan uzaklaşınca Elisa kapıyı kapattı ve içeri geçti.
Hg: Sonunda geldin. Kiminle konuştun kapıda bakalım?
Ep: HiiçAyağa kalktı ve Elisa'nın yanına yaklaştı.
Hg: Draco mu?
Elisa gözlerini kaçırarak cevap verdi;
Ep: Belki...
Ep: Olabilir...
Ep: Of tamam oydu!
Hg: 1 saattir beklediğim cevap geldi. Eee konuştunuz mu?
Ep: Evet...
Hg: Vee???
Ep: Sanırım erkek arkadaşım
Hg: Ben demiştimHermione ile biraz daha konuştuktan sonra ikisi de yorgunluktan uyuya kaldılar.
Elisa rüya görmeye başladı, aslında rüya mı pek de emin değilim...Hoşgeldin Elisa...
Elisa yattığı yerden kalkıp sese doğru ilerledi. Karşısında arkası dönük, uzun pelerinli biri vardı.
Sen de kimsin..?
Adam yine arkasını dönmeden onunla konuştu.
Beni gerçekten hatırlamadın mı?
Bu sefer arkasını döndü ve kafasını kaldırdı. Elisa korku içindeydi, gördüğü şeye inanamadı. Adam Elisa'ya doğru yürümeye başladı. Elisa da onunla birlikte geri geri yürüyoru.
Evet, gördüğün gibi karşında duruyorum Lily. Eskisinden de güçlü...
Voldemo-
Elisa ismin devamını getiremeden çığlıklar içinde uyandı. Hermione anında yanında belirdi.
Hg: Sakin ol, geçti, basit bi kabustu. Elisa bana bak?
Elisa başını kaldırdı, nefes nefeseydi. Bi anda Hermione'nin boynuna atladı, ağlamaya başladı.
Ep: Herm o geri döndü.
Hg: K-kim? Elisa tam tam anlatsana!Elisa sessizleşti, Hermione kim olduğunu Elisa'nın halinden anlamıştı.
Tam bu sırada Harry ve Ron koşarak içeri girdiler. Harry Elisa'yı o halde görünce koşarak ona sarıldı.Hp: Sen de mi?
Ep: Evet. Hemen Dumbledore'a gitmeliyiz.
Hp: Bence tekrar görürsek gidelim.Sonraki gece...
Bakıyorum beni çok sık ziyarete geliyorsum Elisa.
Yerde baygın bir şekilde yatan Harry'yi gördü.
Ona ne yaptın?!
Voldemort sessiz kalmayı tercih etti.
Cevap ver!
Yine cevap vermeyince Elisa Harry'nin yanına koştu. Voldemort sadece onları izliyordu.
Harry...harry bana bak! Harry!
Harry'yi incelediğinde vücudunda kesikli çizgiler vardı.
B-bu Sectumsempra laneti...
Hala bunun bir rüya olduğunu düşünüyor musun?
Elisa güçlü bir şekilde ayağa kalktı ve ona döndü.
Evet, bir rüyadayız. Bunu hatırlattığın için sağol çünkü bu rüyada bizi öldüremezsin, zarar da veremezsin. Bu benim bilinç
altımda gördüğüm bir saçmalıktan fazlası değil!SENİN bilinçaltın mı? Daha akıllı olduğunu düşünmüştüm fakat sen de annen gibi zavallı ve aptalsın. Harry ile aynı şeyi görüyorsunuz ve bu senin bilinçaltın mı? Elbette ki bunlar kafanın içerisinde oluyor Elisa, ama bu neden gerçek olmadığı anlamına gelsin ki? Bu sizin geleceğiniz!
Elisa durup düşündü ama cevap veremedi, Voldemort devam etti.
İkinizin içinde de benim bir parçam var. İstediğim zaman beyninize girebilirim, sizi kontrol edebilirim.
Voldemort Elisa'ya yaklaştı ve çenesini tuttu.
Küçük Lily, Dumbledore'a bir mesajım var: Karanlık Yaklaşıyor
Elisa yine çığlık ve ter içinde uyandı. Bu sefer Hermione yanına gelirken Harry çoktan odaya koşarak girmişti. Hermione ikisini de öyle görünce Ron'a sarıldı, gözleri doldu.
Hp: S-seni öyle yerde baygın görünce ben-
Ep: Biliyorum, ben de...
Hp: Hemen Dumbledore'a gitmek zorundayız.
Ep: Hiçbirimiz şu andan itibaren uyuyamayız. Hadi Harry, gidiyoruz!Elisa hızla yataktan kalktı ve üstüne bişey aldı. Hermione ve Ron arkalarından bakarken onlar odadan çıkıyordu.
İkisi sonunda Gryffin kapısına ulaştılar ve "Limon Şerbeti" diyip yukarı çıktılar.
Karşılarında onları bekler gibi duran Dumbledore'u görünce şaşırdılar ve yanına geldiler.Hp: Profesör...
Her şeyi anlattılar...
(Ad: Albus Dumbledore)
Ad: Hemen bana gelmekle çok iyi yaptınız. Tom'un döndüğünü hepimiz biliyoruz ama dediklerinize göre eskisinden de güçlü. Bu saatten itibaren karanlık orman cezalar için bile yasaklanacak, okul dışına bile çıkılmayacak.
Bu sözün üzerinden günler, haftalar, aylar geçti. Elisa ve Harry hala o kabusları görüyorlardı.
Dumbledore, Sirius'u bakanlıktan, Hogwarts'ı korumak için çağırdı, bir diğer sebebi de Harry ve Elisa'ya yakın kalmasını istiyordu.
Bunun dışında Elisa ve Draco çok yakınlaşmışlardı, okulda herkes Potter ve Malfoy çiftini konuşuyordu. Harry ise bu duruma alışmaya çalışıyordu ama hala çocuk gibi didişiyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elisa Potter
FanficHarry'nin ikiz kardeşi olan Elisa; aile düşmanları olan Malfoyların oğlu, ikiz kardeşinin ezeli düşmanı olan Draco'yla bir aşık olur. (Kitap 5. bölümden itibaren hesap sahibinin değildir.)