Ik belde naar Shrek om te weten waar Harry morgen zou zijn. "Harry die komt morgen avond bij mij slapen voor een week. Anders moet je morgen na school nog eens meekomen." Shrekie helpt mij gewoon met mijn master plan.
" Neen, sorry ik kan niet, ik moet mijn oma helpen met haar wietplantage." zei ik.
"Kan je de volgende keer als je mijn handje vasthoud een jonko meedoen?" Zei Shrek.
"Ofc!" Zei ik heel enthousiast.De volgende dag
Toen ik op school aankwam, kwam Karbonkel naar me toe gelopen. Hij dacht dat we nu een koppel waren, dus moest ik hem zeggen dat ik eigenlijk geen gevoelens voor hem heb. Hij begon direct te bleten en zei: "IK GA HET AAN MIJN ZUS ZEGGEN!" "Ow sh!t" dacht ik direct. Ik moest weglopen, zo snel mogelijk, alsof mijn leven ervan afhangt. Ik liep naar de wc's. Daar rook ik die lekkere geur weer, DE GEUR VAN SHREK ZIJN STRONT! "Shrek ben jij daar?" vroeg ik zenuwachtig. "Heb je jonko Karen?" vroeg hij met een rare stem. "Ofc! Maar wat is er met je stem gebeurt?" "Ik moet te hard drukken om al mijn diarree eruit te krijgen" zei Shrek weer met zijn rare stem.
School was gedaan, ik zei tegen Shrek dat ik niet mee kon komen, maar ik ga hem achtervolgen en zo wachten tot Harry even alleen is.
Net op het moment dat ik hen wou achtervolgen kreeg ik een koude rilling, ik keek achter me en daar stond Barbie samen met haar bestie Kermit. Ze was woedend omdat ik het zogezegd met haar broertje had uitgemaakt. "Als jij nog 1 keer mijn broerje pest haal ik spider-man en dan zal hij je in een web steken met de kont van Shrek tegen jou neus totdat je doodgaat van de stank van zijn scheten" zei ze met haar schele stem. Eigenlijk zou ik dat niet zo erg vinden om uren lang aan Shrek zijn lekkere scheten te ruiken.
Toen kon ik eindelijk weglopen om Harry en Shrek te volgen. Na een tijdje wandelen rook ik de lekkere diarree geur. Ik verstopte me achter het reusachtige rattenhol en wachtte tot Shrek uit zijn huis kwam om zijn darmen leeg te persen.
JE LEEST
Shrek en zijn darmproblemen
RandomKaren heeft een enorm grote crush op Shrek, een jongen die in haar klas zit. Op een dag ziet ze hem heel snel weglopen. Achtervolgt ze hem? Gebeuren er nog meer dingen?