Shrek op het toilet

152 3 2
                                    

Na de les zag ik Shrek heel snel weglopen. Natuurlijk besloot ik om hem te achtervolgen. Maar toen kwam die trut Barbie. Ze is te perfect met haar bf ken. "En waar ga jij naartoe?!" Vroeg Barbie met haar irritante stem. "Ik denk dat Shrek mijn hulp nodig heeft dus ik ga met hem mee" zei ik super stoer. "NEEN, mijn broertje Karbonkel is verliefd op je en JIJ hebt hem afgewezen, dat doe jij niet he. Je gaat NU sorry zeggen en hem een zoentje geven op zijn poepje!" Ik moest snel naar Shrek dus ik besloot om Barbie super hard te slaan. Ze begon heel hard te wenen, maar ik had geen tijd om haar uittelachen en ik liep snel naar de wc's.

Daar hoorde ik luidde scheten.
Shrek riep: AUW MIJN POEPJE
"Wat is er aan de hand Shrek?" vroeg ik
Shrek: "Ik heb diarree"
Ik: "Heb je nog genoeg wc-papier?"
Shrek: "ja, kan je wel mijn handje vasthouden?"
Ik: "natuurlijk!"

Daar zat ik dan met mijn crush op de wc handjes te geven. Hij heeft zooooo sterke spieren. Ik wou dat dit moment nooit eindigde. Toen ging de bel. "Uhm... heb je misschien zin om straks na school mee te komen naar mijn swamp?" vroeg Shrek nerveus. "Natuurlijk!" zei ik heel enthousiast.

OMFG ik heb mijn crush zijn hand voor zeker 10 minuten vastgehouden. EN HIJ VRAAGT ME OM MEE NAAR ZIJN SWAMP TE GAAN.  En btw zijn diarree rook enorm lekker. Ik vergeet deze dag nooit meer.

Shrek en zijn darmproblemenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu