Until we meet again 13. resz pt2

54 0 0
                                    

Miutan Dean es Pharm elvnultak a szobaba "🍆💦🔞khm khm igen" egy kicsivl kesobb Team teljesen reszegre itta magat es Dean-ek ajataja elott fetreng. Mivel megigerte Pharmnak hogy megvedi ha Dean barmi olyat csinalna vele. Win odamegy hozza es elsimitja hajat a szemebol-te ilyen konbyusullyu vagy?-es vaganykodtal azzal hogy sokat iszol. Team rogton magahoz is ter msjd megpullantja Wint-Win?
-igen en vagyok-gyere mennyunkvisdza a szbankba "aludni". Majd segit neki felallni es visszamentek a szbaba.(Temeszetesen a legtavolabbi az o szobajuk) Mikor visszertek Team lefekszik az agyra es kiereszt ajkai kozul egy megkonnyebult sohajt.Ezt kovetoen Win utasitja-menj furodj le,  menj! Ream egybol felul-lusta vagyok!!-miert?undorito vagyok?! Win erre ranez es ramaszik majd gyorsan meg is tamadja nyakat es elkezdi szivogatni, csokolgatni majd abbahagyja es valaszol.
-nem igazan! Team egy hirtelen mozdulattal megragadja a folotte tornyosulo tarkojat es magahoz huzza hogy hosdzan es szenvedelyesen megcsokolja. Egy kis ido muva a levegohiany miatt Win elrantja fejet majd egy enyhe perverz mosolyt huz ajkain😏. Team csak nezi ot majd beszedre nyitja szajat.
-te mindig ilyen vagy. Folyton hulyeskedsz.
A meg mindig folotte tornyosulo Win valaszol is neki-ha komoly vagyok megfogod igerni nekem hogy nem fogsz elfutni? Ebben a vilagban akarmitol felhetsz en mindig melletted leszek. De tolem nem felhetsz! MEGERTETTED?
Team egy ideig csendben bamulja majd ismert megszolal-atkozott te!
-mitmondasz? Elfutsz? Team egy eroteljes es hirtelen mozdulattal atforditja a folottelebot igy mar Team van felul majd azt monja-nem fogok elfutni. De gyozodj meg rola hogy eltudsz kapni engem!
Lassan megakarja csokolni es mire osszerne a szajuk Win viszaforditja magukat a legelso pozitszioba majd ismet nyakara tamad es elkezdi szivni azt. De nem sokaig mert Team raszol.-Win Win a vizeseshez megyunk holnap! Jon is ra a valasz-biztis vagyok benne hogy jol leszel. Majd arcara puszit ad es ismert nyakat tamadja. Team pedig csak nyogdecsel es azt kiabalja-Win Win engedj el! Eleg!!Win Win jahhh ahh ah! Ein ekkor sem hafyja abba es folyatja a huveletet! Team padug csak nyog tovabra is.

(A jelenet lezarul)

Ennyi is lett volna ez a kis jelenet kicsit rivid de remelem azert tetszik!! Dean es Pharm story-at most nem irtam le mert ez nem roluk szolt. De aki szeretne megnezheti (until we meet again 13. resz pt1.)  Kosz ha elolvastad😁😁😁

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 11, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

winteamWhere stories live. Discover now