1. BÖLÜM

29 2 2
                                    


NELER OLUYOR?!

Azra ve Onur aynı apartmanda oturuyorlar. Bir gün kavga eder ve küserler. İkiside liseye giderler ve okullar açıldığında aynı sınıfa düşerler. Okul çıkışı 6 arkadaş Azra'nın en yakın arkadaşı olan Mine'nin evinde toplanırlar. D/C oynamak isterler. Şişeyi çevirirler ve soru kısmı Onur'a , cevap kısmı Azra'ya denk gelir. Azra C'yi seçer. Onur, Azra'nın balkondan bağırmasını söyler. Hepsi balkona çıkarlar. Azra tam bağıracakken yüzü olmayan bir adam balkonda belirir ve söyle der; "Eğer 1 dk içinde saklanmazsanız ve ben sizi bulursam ölüceksiniz!"  Adam saymaya başlar ve herkes korkuyla saklanır. Adam Azra ve Onur u görür. İkiside farketmeden korkuyla aynı odaya girerler ve kapıyı kapatırlar. Tam kapıyı kapattıkları sıra adam lazer atar. Kapının kilidi dış taraftadır adam tam lazer attığı sıra kapı kapandığı için lazer kilide çarpar ve kapı kilitlenir. Adam kapının kilidini açacağı sıra kilit yok olur ve Azra ile Onur  odada kilitli kalır. Bir süre sonra kapıyı kimsenin açmadığını farkedince kapıyı açmaya çalışırlar fakat kapı açılmaz ve kilitlendiğini farkederler. İçlerini bir korku sarar. Onur Azra ile kavga etmelerine rağmen en başından beri Azra'dan hoşlandığı için bunu bir fırsat olarak görür. Onur Azra'ya dönerek;" Hazır burada kilitli kalmışken benim sana ciddi bir şey söylemem gerek" diyerek Azra'nın yanına yaklaşır. Azra meraklı bir şekilde Onur' a dönerek; " evet?" Onur; "ben senden hoşlanıyorum" Onur bunu söylerken bir yandan Azra'nın elini tutar. Azra çok şaşırır ve ne diyiceğini bilemez. Tam o anda Sinem kapıyı çalar ve seslenir; "yanınıza gelebilir miyim? Adam bizim odamıza yaklaşıyor" der. Fakat kapının kilitli olduğunu bilmediği için kapıyı açmaya çalışır. O sırada Azra; "biz burada kilitli kaldık, kendine güvenli bir oda bulmalısın"diye cevap verir. Sinem bir odaya girer ve orada Onur'un en yakın arkadaşı Berkan'ın olduğunu farkeder. Sinem odaya girip kapıyı kapattığında evin bütün odaları kilitlenir. Başka bir odada ise Mine ile Burak vardır. Onlarında Kapısı kilitlenir ve her birinin odasında yeşil bir buton belirir. İlk başta ne olduğunu anlamazlar. Mine merak edip butona basar. Burak tam "ne yapıyorsun?" dediği sıra Azra ve Onur'un konuşmalarını duyarlar. Onur Azra'ya; "cevabımı alamadım" der. Arza;" ben... şuan da ne diyeceğimi bilemiyorum" diye cevap verir. Onur, titrek bir sesle;"benimle çıkar mısın?" der. Azra şaşkın bir şekilde cevap verir;" bana düşünmem için biraz zaman ver burası onun için uygun bir yer değil" Onur hayal kırıklığına uğrar. Diğerleri Azra ile Onur'un konuştuklarını duyarlar ve çok şaşırırlar. Azra yerde duran butonu farkeder ve Onur'a gösterir;" Onur baksana yerde bir buton var" Onur;" ne işe yarıyor acaba" diye cevap verdiği anda Burak konuşmaya başlar;" hayırlı olsun Onur çıkıyor musunuz?" Onur neler olduğunu anlamaz. " Onur bu butona basınca herkesin konuştukları duyuluyor. Herkesin odasında var galiba." Onur şaşkınlıkla sorar;" hepiniz butona mı bastınız?" Mine;" Ne olduğunu merak edip basmıştık, bastığımızda ise sizin konuştuğunuzu duyduk." Mine tam o anda sözünü bitirir bitirmez kapının içinden bir kol geçer,Mine'yi turar ve koridora çeker, kol kaybolur. Mine koridorun sonunda büyük, kırmızı bir buton olduğunu görür. Yanına gider ve butonun altında bir dolap vardır. Mine meraklı bir şekilde butona basar ve dolap açılır. Dolabın içinde 10'dan fazla anahtar vardır. Anahtarların kilitli odaların kapılarının olduğunu düşünüz ve anahtarları alır, odaların yanına gider. Fakar bir sürü anahtar olduğu için işi biraz uzun sürer en sonunda kapıları açmayı başarır.

7 GÜN BİR OYUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin