BİZ NEREDEYSEK O DA ORADA...
Herkes evlerin gider ve yatarlar. Sabah olur, okul olmaz çünkü cumartesidir. Azra , Mine'yi arar. Herkese kafede buluşmamız gerektiğini haber vermesini ister. Mine herkesi arar ve söyler. Saat 13.00' da herkes kafededir. Azra;" eğer herkes buradaysa dünkü konu hakkında konuşmak isterim. Öncelikle bence bir otelde kalmayı deneyebiliriz." Onur;" bence de otel iyi fikir. Hepimiz kabul ediyorsak otel aramaya başlayabiliriz."
Sinem;" dün az kalsın Berkan ile ölüyorduk. Saklanacak yer bulamadık adam bir anda önümüzde belirdi." Azra; " Nasıl yani! Biz herkes saklandı sanıyorduk."
Berkan," neyse ben bir otel buldum. Bakın isterseniz" Herkes bakar ve beğenir. Eşyalarını yerleştirmek için otele giderler. Gittiklerinde karşılarında yine yeni bir yazı?! Yazı şöyledir; " SİZ NEREDEYSENİZ BEN DE ORADAYIM!" Nottu okuduktan sonra herkesin tüyleri diken diken olmuştu. Azra; "bu adam bizi takip ediyor galiba." Onur;" bence de." Berkan;" Ne yapacağız? İşimiz çok zor olacak." Sinem;" bence de yapacak bir şeyimiz kalmadı." der ve herkes hayal kırıklığına uğrar. Yapacak bir şeyleri olmadığı için saatin gelmesini beklerler. Saat 6 olur. Adam gelir. 1 dakikaları başlar ve saklanmaya başlarlar. Sinem dışında herkes saklanır. Süre biter. Adam Sinem'in saklanamadığını görür. Elindeki lazer silahını hazırlar ve...
Adam Sinem'e ateş eder. Herkes silahın sesini duyar ve çok korkarlar. Adam birini öldürdüğü için saat 12 olmasa bile ortadan kaybolur. Onur cesaretini toplayıp kapıyı açar ve...
Sinem'in yerde öylece yattığını görür. Bir süre hareket edemez. Azra neden beklediğini görmek için o da odadan çıkar ve şok olur. Azra Sinem'in yanına yaklaşır ve hüngür hüngür ağlamaya başlar. Diğerleri de ağlama seslerini duyar ve çıkarlar. Sinem gözlerini yarılar ve son sözünü söyler;" s-s-sizi s-seviyorum..." olur. Onur, Berkan'ın olmadığını fark eder. Mine hemen söze atlar;" Sinem'in yanında Berkan vardı onu yanına almamış." Berkan saklandığı yerde uyuyakalmıştı. Saat 12 olur.
Berkan uyanır ve saate bakar 12.15 olduğunu fark eder ve onu aradıklarını anlar. Saklandığı yerden çıkar. Onur, Berkan'ın geldiğini görür; "Berkan sen neredesin saatlerdir seni arıyoruz." Berkan; " uyuya kalmışı- S-Sinem ona ne oldu!" dediğinde ağlamaya başlar... tam o anda önlerine bir not düşer. Notu açarlar; " MERAK ETMEYİN YAKINDA HEPİNİZİN SONU AYNI OLACAK..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 GÜN BİR OYUN
HorrorEvlerinde D/C oynadıklarında ki büyük sorun ,7 gün boyunca sadece 1 adam ve 1 oyuna takılı kaldılar, asla peşlerini bırakmadı. Bu 6 arkadaşın korkunç hikayesi...