Pilotii Eva in actiune

53 28 0
                                    

Desi era weekend Maya statea intinsa pe burta in pat uitandu-se plictisita printre fisele de la munca. Trebuia sa invete rapid multe aspecte legate de robotii Eva, si toate componentele acestora, avand in vedere faptul ca ea era la panoul de control. Fiind noaptea tarziu, aceasta adormise cu capul in hartii. Dimineata era luni si se trezise ametita. Vazand ca era sa intarzie isi luase rapid uniforma si hartiile si fugise catre sediu Nerv. Cand intrase in camera de comanda o vazuse pe Misato cu 2 copii.

- Buna dimineata doamna Comandant, ma scuzati de intarziere...

Spuse Maya grabita si rusianta.

- Oh, e in regula, sa vezi ce mult intarzi eu

A zis Misato razand.

- Hey, uite, faceti cunostinta cu Maya, noua operatoare.

- Buna...

Spuse Ayanamy arogant, primul pilot Eva, o fata de 14 ani cu par lung si o atitudine greu de suportat, uneori.

- Buna ziua.

Spuse respectuos Rei, tot o fata de 14 ani care parea mult mai civilizata si mai educata.

- Oh, buna... voi sunteti pilotii Eva ???

Intrebase Maya socata, avand in vedere ca niste fete de 14 ani pilotau acei roboti imensi. 

- Da, doar ele ii pot pilota, sunt mandria Organizatiei noastre.

- As putea sa conduc doar eu Eva, nu e nevoie si de Rei.

Spuse Ayanamy adin nou cu o atitudine aroganta insa incepuse sa se certe cu Misato deoarece aceasta ii daduse o palma in cap. In timp ce ele se certau Rei se apropie de Maya.

- Puteti sa ne pregatiti Eva, trebuie sa intepem testele.

- Sigur, imediat.

Spuse Maya care se grabi sa ajunga la computer. In timp ce initializa sistemul se uita in stanga si in dreapta prin camera dupa Ritsuko, insa nu o vedea. Dupa cateva minute si o cearta buna intre Misato si Ayanamy, lucru care era normal, fetele intrara in roboti. Deodata, in timpul testelor, alarma principala suna. In fundal o voce robotica spune in toata institutia :

- Un atac de gradul 1 are loc deasupra Tokyo 3, procedurile de evacuare au inceput, Un inger ataca zona !

Maya se sperie, nu e prima oara cand vazuse un inger ca ataca orasul, insa e prima oara cand ea lupta impotriva lui, impreuna cu organizatia Nerv. Era panicata si stresata uitandu-se printre foi, insa deodata simti cum cineva ii pune mana pe umeri linistitor. In spatele ei era Ritsuko, care ii zambise si ii spuse ferm :

- Maya, te voi ajuta, doar fa ce iti spun eu.

- Sigur !

Ritsuko dadea comenzi pe care Maya, cu incredere le aplica rapid. A lansat robotii din baza secreta si pilotii au inceput lupta cu ingerul. Maya vedea pe ecran starea pilotilor si le pregatea arme si abilitati din baza de la centrul de comanda.

- Ritsuko... dar, sunt doar niste copii, de ce se lupta ei ?

- Stiu ca e trist, dar ei sunt singurii care pot pilota robotii Eva, ei sunt speranta noastra...

Maya se sperie si se demoraliza putin.

- Dar e in regula, ne au pe noi alaturi, Maya, activeaza scutul Mri la ambele unitati Eva !

- Da !

Maya activase scuturile, si folosind un cod dat de Ritsuko, reusise sa intareasca armura robotilor. Intr-un final, ingerul a fost infrant, iar fetele si robotii nu au avut pagube. La intoarcere, Maya le spuse fetelor ca e foarte bucuroasa ca s-au intors.

- Ce ? Normal ca m-am intors, puteam sa bat ingerul ala cu o  mana la spate !

Se lauda Ayanamy.

- Multumim frumos.

Spuse Rei cu respect aplcandu-si capul. 

Ziua ajunse la sfarsit si Maya se pregatea sa plece acasa. Statea pe scaun pierduta in ganduri, gandindu-se la ce povara mare au cele doua fete pe umeri, fiind singurele care pot lupta cu ingerii. 

- Hey, de ce esti trista Maya ?

O intrebase Ritsuko care aparese deodata langa scaunul ei.

- Oh, ma scuzati, eu...

- Te gandeai la pilotii nostri nu ?

- Da... e atat de trist ca trebuie sa poarte o asemenea povara, eu nu as putea sa fac asta.

- Dar ele pot sa faca asta datorita tie Maya, toti alcatuim un corp si fiecare parte e importanta...

Maya se uita zambind spre Ritsuko.

- Astazi a fost prima ta zi sub conditii de lupta si te-ai descurcat foarte bine, am vrut sa te felicit pentru asta, rasa umana conteaza pe noi.

 - Multumesc frumos !

Raspunse Maya fericita.

- Apropo, ai vrea sa iesim la un suc in seara asta, Misato e obosita si nu am cu cine iesi in oras.

- S..sigur mi-ar place foarte mult.

Raspunse Maya care din nou se inrosi la fata.

- Bine, atunci te duc eu cu masina acasa, ne vedem.

Ii spuse Ritsuko facandu-i din ochi, dupa care plecase sa isi ea geanta. Se pare ca ziua de astazi a fost dupa fapta si rasplata pentru Maya, deoarece in seara asta iesea in oras cu persoana pe care o admira.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 18, 2022 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Maya x Ritsuko (Evangelion Fanfiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum