Duncan

1K 53 234
                                    

Alex ile bir şansın olmasını ister miydin? Yoksa onunla sadece Saya'nın sana söyledikleri yüzünden mi ilgilenip, koruyorsun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alex ile bir şansın olmasını ister miydin? Yoksa onunla sadece Saya'nın sana söyledikleri yüzünden mi ilgilenip, koruyorsun?

Bir dönem evet... Netice de kör değilim elbette ve bir şansım olsun isterdim. Bunu istemek için aptal olmak bile yetmez. Hem kör, hem aptal, hem de beynimin içi saman dolu olmalı ki istemeyeyim...

 Ya da tekrar düşündüm de... O zaman bile isterdim. Ben bu konuda iştahlı bir adamım bilmem anlatabiliyor muyum? 

Ancak o şansa hiç sahip olmadık. Olsaydık ne olurdu, ya da nasıl olurdu bilmiyorum ama dürüst olmak gerekirse bunu hayatım boyunca ilk defa istediğim ve bir birlikteliğin nasıl olacağı konusunda beni düşündüren tek kadındı Alex.

Lanet kâhinin söylediklerine gelince... Çok daha dürüst olayım; hiçbir zaman o kadının söylediklerine ihtiyacım olmadı Alex'in yanında olmak için. 

Alex'i tanıdıktan sonra, nasıl yaptığını bilmiyorum ama bir şekilde hayatınıza dokunup, bir parçası olmayı başarıyor.

En karanlık arzusu ya da sırrı nedir merak ediyorum.

Ahhh tatlım. Ben o en karanlık arzunun ta kendisiyim zaten. 

Eva'yı ilk 10 yaşında görmüştün o an ne hissetmiştin?

Güçlü bir çocuk... Tuhaf gözlerinde ki öfkeli kıvılcımlarla kendi başının çaresine o an bile bakabileceğini bildiğim, güçlü bir çocuk hem de. 

İnatçı, öfkeli, dik başlı ama güçlü küçük bir kız çocuğu. 

Aslında buna çok sık rastlamayız. İnsanlar bizden ne kadar korkarsa, çocukları onlardan çok daha fazla korkar. 

Sonuçta annesi ve babasının korktukları şey, onlar için; geceleri yataklarının altında saklanan, kapının arkasında bekleyen, karanlıkta onlara "böğ" diyecek o canavardır. 

Biz insanların çocuklarını korkutmak için kullandıkları o yaratıklarız... Gerçi bir süredir bunun için Elfleri kullanıyorlar ama olsun, neticede bunun için ilk bizi kullanıyorlardı.

Küçük Eva ile ilk karşılaştığın zaman, onu Selene'in elinden kurtarmanın sebebi Saya mıydı? Yoksa içgüdüsel bir şey miydi?

Bunu o an Alex yerinde olan her çocuk için yapardım. 

Benim bakış açıma göre; kendisini savunamayacak kadar güçsüz olan herkese yapılan zulüm sadece onursuzluktur. 

Aslında bu tavrın altında yatan şey; korkuyu ve acizliği gizleme çabasıdır. 

Ölümsüzlerin çoğu saygı duyulmayı korkuyla karıştırır. İnsanların onlardan korkması için gaddarlaşırlar çünkü aksinden ödleri kopar. Korkulmamak en büyük acizlikleri ve en karanlık korkularıdır.

Avesta Serisi Karakterler Soru&CevapHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin