Dnes se vydali do lesa.
Našli pole, na kterém někdo pěstoval mrkve.
Objevilo se tam něco jako kachna a prase. Měla zobák a přední packy jako kachna, ocas byl také jako kachna. Zbytek byl z prasete.
Najednou se k nim otočil. A vychrlil oheň.
Z jeho pusy vyletěla obrovská ohnivá koule, která na ně přímo letěla.
Pak uslyšel nějaký křik a přilétly další prasokachny.
Jedna prasokachna vytvořila lano a svázala je.
Asi nemusím říkat, že to, co se stalo potom, nevěštilo nic dobrého pro naši skupinku.
Když došli do prasokachní vesnice, čekala je tam prasokachní rada, co měla rozhodnout o tom, co se s nimi stane.
U vesnice byl hrad, velký a tmavý s příkopem naplněným lávou.
Prasokachny je svázaly ke stromu. Prasokachní rada to nebyla. Byli to jejich kuchaři.
Zapomněl jsem napsat, že ten strom byl v kleci. A postupně do ní pouštěli tygry, zelené.
Bylo jich sedm, a z toho nevěstilo nic dobrého. Kdyby jich bylo šest, bylo by to hned něco jiného. Sice by to stále nevěstilo nic dobrého, ale aspoň by jich bylo méně.
Když už byli u nich, tak se tam objevil duch. Cestou samozřejmě zabil tři tygry. Samozřejmě stylově. Proč by to jinak dělal. Zachránil je a dal jim zbraně.
A pak Arya skočila po jednom z tygrů s dýkou. A probodla mu mozek.
Rubínia vzlétla, a pak vytasila dva meče. Vyletěla na jednoho a rozpoltila ho vedví.
Ckorpius hodil po dvou lektvar. Ti vzlétli a odletěli někam na Mars.
Zirkonius vytáhl kouzelnou hůlku a zapálil srst poslednímu tygrovi.
Ten se rozběhl k hradu. Pět metrů před hradem nastalo velké zemětřesení. A to způsobilo, že spadl do hodně červené tekutiny.
ČTEŠ
Rokletý dům
Fantasíato je můj první příběch tak tochu tolerovat pls jinak je to o tom že se malá skupina lidí snaží zjístit záhadu. doufám že se vám to bude líbit. použil jsem tam vlastní vimišlené zvíře, bude tam dokonce i upír. veselé čtení vám přeje Poxi051