2

140 14 4
                                    

Másnap Manhattan utcáin már kora hajnal óta zajlott az élet, autók cikáztak az utcákon és járókelők ezrei siettek munkahelyükre vagy csak városnézőset játszottak. A hatalmas lakásban, Manhattan legmagasabb felhőkarcolójának tetején ekkor kelt fel Tony, valami rázogatást érezve a vállánál.

-Ne, túl korán van még. - húzta magára hatalmas paplanját, minél hamarabb elrejtőzve a reggeli napsugaraktól.

-Tony ne szórakozz már, kilenc óra. A személyzet a  tegnapi bulid után már rég kitakarította az egész házat amíg te itt aludtál. - húzta le nagy lendülettel barátja fejéről a paplant Pepper. - Na gyere, vár a kávé a konyhában. - fogta meg a kezét és Tonyt felhúzva lassan leindultak a konyhába.


-Ja igen, és akartam szólni, hogy tegnap megérkezett... - fordult be a sarkon a konyha felé Pepper, mikor torkán akadt a szó. Egy ideig csak bámulta a konyhapultnál tevékenykedő hosszú szőkét, aki jobbra balra forogva sütötte a tojásrántottát miközben dúdolgatott. -Mi a fene? Tony, ő mégis mit keres itt? - fordult villodzó szemmel Stark felé, aki csak félénken közelítette meg barátnőjét.

-Pepper drágám - fogta meg a vállánál - talán el kell mondjam, hogy tegnap itt voltak a srácok és talán az összes vendégszobát kiadtam nekik éjjelre. - húzta el a száját Tony.

-Ó tejóég, mi lesz ma itt reggel. - forgatta meg a szemét Pepper, majd egy vendégfogadó mosolyt erőltetett arcára és megindult a konyhába.

Nem arról volt szó, hogy Pepper nem bírta volna a csapatot. Nagyon jó kapcsolatot ápolt a srácokkal, ő imádta őket és ők is őt. Egyetlen feketefolt a barátságukban a múltévi szülinapi est volt, ahol a srácok már a buli elején fantasztikus hangulatba kerültek és hamar feje tetejére állt az egész lakás. Nem kis munkába került, pontosan egy hétbe, mire újra jó állapotába került az épület.

-Thor? - ült le a szőkével szemben a pulthoz Pepper és Tony.

-Óóó, jó reggelt Tubicáim. - mosolygott az asgardi.  -Reggelit?

-Nem, kösz. - rázta meg a fejét Tony, miközben beleivott kávésbögréjébe. Hangos lépteket lehetett hallani a másik szárnyi lépcsőről, majd lassan a konyhába bebotorkáló férfi is megjelent egy szürke pólóban hozzátartozó alsónadrággal. -Jó reggelt Kapitány. - bólintott neki Tony.

-Mhrgmm. - dörmögte, miközben szemét dörzsölve leült az ebédlőpulthoz. - Pepper, kérlek. Van két advilotok?

-Steve, csak nem jó volt a tegnap este? - mosolygott kicsit gúnyosan de együttérzőn. - Mindjárt hozok. - indult el a lakás másik felébe.  Mire visszaért már mindenki megérkezett a csapatból és közösen fogyasztották reggelijüket. 



Sky egy hangos duda szóra ébredt a szobájában. Kis időbe telt, mire rájött, hogy hol van és ki az a köntösbe öltözött, aki felébresztette.

-Gyere kislány, tíz perc múlva lenn az edzőteremben. Igyekezz - fordult meg Tony és otthagyta unokahúgát. Sky azonnal kipattant az ágyból és a gardróbba belépve felvett egy sportszettet. Épp lépett ki haját fésülve, mikor észrevette Thort az ajtónak támaszkodni.

-Jó reggelt.

-Oh, jó reggelt. Hát te? - nézett rá Sky értetlenül. Habár élőben csak tegnap este találkoztak először, Sky már sok mindent tudott róla, főleg a történetekből, amiket nagybátyja mesélt neki.

-Figyelj Sky. - nézett rá komolyan Thor. - Hallottam tegnap a történeted, hogy gondjaid vannak az erőddel. De arra gondoltam... - vakarta meg a fejét zavarában - Szóval tudom, hogy Tonyval ma kezdek gyakorolni, de úgy gondoltam eljöhetnél velem valamikor Asgardba. Csak hogy megismerj egy kicsit más világokat és...

-Úristen Thor. Dehogynem. Nagyon is szeretnék veled menni. - vigyorgott Sky.

-Ó, rendben. - mosolyodott el Thor. -Akkor majd beszélünk.



-Sky. Mégis mi a fene tartott eddig? - állt felöltözve Tony az edzőteremben, körülötte egy csomó eszközzel.

-Bocs, beszélgettem. Na, neki kezdünk? - sétált körbe a hatalmas teremben Sky, érdeklődve megvizsgálva a gépeket.

-Még várunk valakit. - húzta el a száját nagybátyja. - Na, ne piszkáld azokat. Neked itt lesz a helyed. - mutatott maga mellé Tony egy valós méretű boxringre mutatva.

-Tejóég. És mégis kivel fogok ott verekedni? Veled a vasember jelmezben?

-Először is nem jelmez. - nézett rá komolyan Tony. - Másodszor itt a megfelelő ember hozzá. Habár eléggé elleneztem, be kell látnom ő  a legmegfelelőbb erre a feladatra. - mutatott a háta mögé, ahol éppen abban a pillanatban lépett be Amerika Kapitány.

-Basszameg. - mormogta halkan Sky, ahogy a kapitány egyre közelebb ért. A tegnapi bulihoz képest nagyon jó formában volt. Fekete pólóban és tréning nadrágban közelített, kezeit lazán zsebre dugva.

-Helló. - biccentett óvatosan és Sky nem vette észre, de Steve alaposan végigmérte a lányt. A tegnap este nem sok pillanatára emlékezett, de az a pillanat teljesen megvolt neki, mikor először meglátta a lányt és az azt követő beszélgetésük a teraszon. De tudta, hogy nem szabad ezekre gondolnia, mikor már csak a gondolatától is kétszeresére fokozódott a szívverése. Hiszen Tony megtiltotta.

-Oké srácok, kezdjük. Ma még kitudja, mikor kell megmentenünk a világot. - csapta össze kezét Tony és mindannyian bemásztak a ringbe. - Jó. Kezdjük az elején, Sky. Semmi más dolgod nincs, csak csináld amit tudsz. Ezek itt - mutatott körbe a feje felett, ahol három lebegő kamera tűnt fel - ezek fogják felmérni a mozgásod, utána elemezzük és megoldást találunk a problémádra. Aztán már csak rajtad múlik majd, mennyire veszed komolyan az edzéseket. Készen állsz?

-Igen, kezdjük. - merült el Sky teljesen a feladatában. Tony kiszállt a ringből, otthagyva a körbe forgó kamerákat és a lánnyal szemben Stevet, aki elhelyezkedése után azonnal megtalálta a szemkontaktust Skyal. Köröztek egymás körül, a levegő egyre forróbb lett és Sky támadt. Egyet rúgott a lábával, ami váratlanul érte a kapitányt a bordái között. Steve visszatámadott, Sky alól kicsúszott a lába és hanyatt esett. Sorra születtek az ütések és rúgások, míg félóra elteltével mindketten a földön feküdtek hanyatt dőlve és kifulladva.  

-Oké, minden megvan. Holnapra megvannak az eredmények. Jó volt srácok. - intett Tony és minél hamarabb eltűnt az edzőteremből. Steve és Sky még mindig kapkodták a levegőt, majd szép lassan egyre kevésbé.

-Jól támadsz, de a védekezésre oda kell figyelned. - ült fel Steve egy korty vizet inni.

-Tudom. De nekem nem ez kell. Az erőmet kell megtanulnom kezelni, ehhez kell nekem segítség. 

-Hidd el, Tony rajta van az ügyön. - nyújtotta kezét Skynak, hogy felhúzza. Kissé nagy lendülettel sikerült és ahogy Sky talpra pattant hirtelen nagyon közel került a kapitányhoz. Steve szemébe nézve megint meglátta azt a csillogást a kékségben, mint tegnap este és tudta, ha így marad soha többé nem tudna elmenekülni.

-Kösz a segítséget a maiért. - lépett hátra Sky. - Majd még találkozunk. - mosolygott rá, majd kisietett a teremből. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 21, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Amerika Kapitány - Enyém Vagy!Where stories live. Discover now