•6•

331 34 2
                                    

Hyuckiiee:
Bana kendimi göstereceğim dediğinde ciddi olduğunu düşünmüştüm (✓13.07)

Hyuckiiee:
Önceden mesaj attığımda hemen
bakardın n'oldu sıkıldın mı? (✓13.15)

Hyuckiiee:
Beni delirtmek mi istiyorsun
bak şu mesaja (✓14.01)

Hyuckiiee:
Özledim dememi falan mı bekliyorsun
eğer bekliyorsan çok beklersin (✓15.04)

Hyuckiiee:
Sanırım çok bekletmedim ha?
seni özledim çok saçma olsa da özledim (✓15.35)

Hyuckiiee:
Çok garip değil mi bilmediğin birini özlemek bana ne yaptınız bay Lee? (✓16.43)

Hyuckiiee:
Sanırım sana aşık oldum ya da
sadece alışmışımdır bilemiyorum (✓17.09)

Hyuckiiee:
Tek bildiğim geri gelip beni sevmeye devam etmeni istediğim (✓17.13)

Hyuckiiee:
Lanet olsun sana inanmıştım biliyor musun adını bile bilmediğim birinin beni sevdiğine inanmıştım acınasıyım değil mi? yine haklı olman sinirimi bozdu (✓17.56)

Hyuckiiee:
Sabahtan beri işim yokmuş gibi sana yazıyorum okulda mısın değil misin onu bile bilmiyorum ama artık gelsen olmaz mı (✓18.23)

Hyuckiiee:
Kendimi ezik,kullanılmış ve salak gibi hissetmem normal mi? (✓19.35)

Hyuckiiee:
Kalbim çok acıyor lee umarım bir şeyin yoktur düşüncesi bile nefesimi kesiyor neden böyle oluyor neden seni hissetmek istiyorum? (✓20.47)

Hyuckiiee:
Ders çalışırken bile aklıma geliyorsun
çık aklımdan lütfen (✓21.07)

Hyuckiiee:
Ders çalışamadım ilk defa böyle oluyorum ağlayasım geliyor canımı yakmak istiyorum ama sanki canımı yaksam senin ki de yanacakmış gibi geliyor ve bunu nedensizce istemiyorum (✓22.22)

Hyuckiiee:
Tam bir saattir düşünüyorum sana karşı olan hislerimi hoşlantı kadar hafif değil ama aşk kadar da büyük değil çok kuvvetli bir his bu, hiç yaşamamıştım bana bunu hissettirdiğin için teşekkürler Lee (✓23.49)

Hyuckiiee:
Şimdi yatacağım umarım uyandığımda burda olursun ya da umarım bu bir kabustur iyi geceler❤️ (✓1.05)

Hyuckiiee:
Uyuyamadım ve yarın gözlerimin şişik olacağına eminim umarım beni öyle de seversin ama şimdi telefonun kapatıp gözlerimi dinlendirmem gerek iyi sabahlar (✓4.14)

(✅5.57)

-
bolum asiri uzun oldu imdaaat bu bolumden sonra olaylar daha eglenceli olcaaaak o yuzden merakla bekleyin lutfen🥺❤️

𝙥𝙖𝙞𝙣 // markhyuck✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin