2020 yılından beri kurduğum bir taslağın başlangıcını sonunda yazmaya başladığım için mutluyum. Kendi aklımda, kendi zihnimde hayat verdiğim sayısız kişiden birisi de Ivan Andrey. Onun için kurguladığım hayatı anlatmaktan gurur duyarım.
Yıldız vermek gibi etkenlerle desteklerseniz çok sevinirim. Yorum yapmayı unutmayın.────────────────────────────────────
KARAKTERLER HAKKINDA;
• Ivan Andrey (Иван Андрей) (Divran Andrey ve Vsolova Yurika çiftinin öz oğlu)
(Kim TaeHyung referanslı)
Yazar-Piyanist
1995 Rusya/Moskova doğumlu, aslen Orta Asyalı (2022 yılında 27 yaşında)
Fiziksel özellikleri 1.90cm boylarında, sivri çeneli, renkli gözlü, bir gözü tek, diğer gözü çift göz kapaklı, siyah saçlı, geniş omuzlu, avuç içine oranla daha uzun ve ince parmaklı, üst vücuduna göre uzun ve kalın bacaklara sahiptir. genelde uzun palto, kravat ve kumaş pantolon giymekten hoşlanır. Doğal ses oktavı F2-E2 kararda, kimi zaman B1 tonlarına bile inebilmektedir.
Çocukları ve müzik aletlerini çok sever, kimine göre Ivan'ın çocuklarla özel bir bağı vardır. Zira en yaramaz çocuk bile Ivan'ın söylediklerini pürdikkat dinler, özellikle gece yatmadan önce, Ivan'ın ağzından, masallar dinlemek istermiş.
Akıcı şekilde Almanca ve Yunanca konuşabiliyor. Hayatının yirmilerinde yazdığı yirmi kadar kitaba imza attı, okuyucuların da kararıyla Virtüözlük unvanını resmen hak etti.
Çocukluğunda Vsolova Hatun'un Divran Bey'i öldürdüğünü anbean izlemiş, kulaklarından silemediği Divran Bey'in çığlıkları, Ivan'ın beyninde psikolojik bir yara bırakmıştır.
3 yaşlarında yetim kalmış, Vsolova Hatun'un bıraktığı yetimhanede gençliğini geçirmiştir.• Vsolova Yurika (Всолёва Юрика) (Divran Andrey'in karısı)
Virtüöz Roman Yazarı
1945 Ukrayna/Kiev doğumlu, aslen Ukraynalı (2022 yılında 77 yaşında)
Fiziksel özellikleri 1.71cm boylarında, sivri yüz hatlarına sahip, incecik çatık kaşları, açık yeşil gözleri, tek göz kapakları, beline kadar uzanan sapsarı saçları, uzun parmaklı kemikli elleri, uzun ve ince bacaklı, keskin vücut hatlarına sahiptir. Kimi zaman maskülen giyinimli, kimi zaman ise zarif, çekici bir kadın gibi giyinmekten hoşlanırdı. Çiçek kokularından çok hoşlanır ve imzaladığı her hayranının kitabı arasına bir parça papatya koymaktan mutluluk duyardı. 28 yaşlarında ilk ödülünü aldı. Roman yazarlığı üzerinde üstatlık kuracaktı.
Zarif kişiliğine göre çok sert bir lehçesi ve aksanı var, başıbozuk bir yapıda fakat tepkilerini, diksiyonunu ustaca kurgulayabiliyordu. Kitaplarında sıkça ölüme, eziyete, revana ve güven duygusunu yitirmişliğe yer veren Virtüöz'ün birçok okuyucusunun duygularını kuruttuğuna hiç şüphe yoktur.
Akıcı olarak Rusça konuşabiliyor.
Otuzlarında, Rusya'ya taşındığında Divran Bey ile tanışıyor, on yıllık sağlam temelli bir ilişkinin ardından 1983 yılında Divran Andrey ile evleniyor. 49 yaşlarında Ivan'ı dünyaya getirecekti.• Divran Andrey (Дивран Андрей) (Vsolova Yurika'nın kocası)
Virtüöz Piyanist
1938 Rusya/Moskova doğumlu, uyruğu Kuzeydoğu Çin/Liaoning'e dayanıyor. (2022 yılında 84 yaşında)
Fiziksel özellikleri Asyalı olmasına rağmen vücut orantıları bir Asyalıyla uyuşmuyor. Soylu bir aileden gelen Divran Andrey;
188cm boylarında, belirgin çene hatlı, ela gözlü, çift göz kapaklı, siyah, kısa saçlı, estetik, üçgen vücutlu, kemikli, uzun elleri, uzun ve yapılı bacaklarıyla klasikleri biraz bozan bir fiziksel orantıya sahiptir.
Gömlek, uzun palto ve kasket takmaktan hoşlanırdı. Bas ses kararına sahipti.
Oğlu Ivan gibi çocuklardan ve müzik aletlerinden çok hoşlanırdı, boş zamanlarını yürüyüş yaparak ya da müzik aletlerini kurcalayarak geçirirdi. Ailesinin ona 5 yaşından 6. yaşına girerken aldığı piyanosu onun hayatını kuran şey olacaktı. 4 yıl boyunca aldığı piyano dersinden sonra ilk kendi bestesiyle öğretmeninin karşısına çıktı. Gösterdiği performansına hayran kalan öğretmeni Divran'ın piyano konusunda başarılı olacağı konusunda ritim her düştüğünde daha da emin oluyordu.
Akıcı Rusça konuşmasının yanında Yunanca, Türkçe, Çince okuyabiliyor, orta seviyede Çince konuşabiliyordu.
Otuz beşlerinde bir piyano dinletisine seyirci olarak gittiği sırada seyircilerin arasında Vsolova ile tanışacak, ve kırk dörtlerinde Vsolova Yurika ile resmen evlenecekti.────────────────────────────────────
Yorum yapmayı ve yıldız vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESAFORTUNADO | Kim Taehyung
FanfictionÜnlü Piyanist Divran Andrey, Ekselansları Yazar Vsolova Yurika tarafından öldürülür. Ivan Andrey henüz bebekken Vsolova Hanım, Ivan'ı 11 vaktin birinde kıyafetinin içine bir paket ve mektupla birlikte, o zamanların orta seviyeleri sayılabileceği, bi...