"DESAFORTUNADO | Kim TaeHyung - Ivan ANDREY"
Bu kitap genel olarak 3. kişi ağzından esas alınarak yazılmıştır fakat 1. kişi ağzından konuşmalar geçebilmektedir.
Yıldız vermeyi ve bölüm sonunda yorum yapmayı unutmayın.
────────────────────────────────────
-1984 Mukaddime;
Soylu bir ailenin oğlu olan Divran Bey, Vsolova Yurika ile evlenerek, Hatun'un ismi önüne Ekselansları unvanını eklemiştir. Divran Bey her zaman bir çocuk sahibi olmak istemiştir. Masumiyet içeren hayallerinden birisi de çocuğuyla birlikte piyano çalmaktır. Masası başındaki aylık programlarının en az 1 gününün çocuklarla alakalı olması da çocuklara olan sevgisini kanıtlardı. Rusya genelinde tanınan ünlü Virtüöz Divran Andrey'in bestelerinde kendisini diğer piyanistlerden ayıran kısmı kreşendolarıydı. Sadece piyano çalmaz, bestelerindeki heyecan, sevgi, huzur ve korku duygularını dinleyicilerinin ruhuna işletirdi âdeta.
Orta halli bir ailenin ilk göz ağrı olan Vsolova Yurika iki kardeşti, küçüklüğünden beri çocuk sesinden hiç hoşlanmazdı, kendisi de agresif ve otoriter bir kişiliğe hakim olmuştu, çok küçük yaşta kardeşini kan davası sebebiyle kaybetmesi onun ruhunda derin bir yara bırakacaktı, henüz ortaokul yıllarının başlarında yazdığı şiirler ve hikâyelerini öğretmenlerinin gözü önünde okurdu, okulu Vsolova'nın kaleme olan yeteneğini fark eder etmez onun için dinletiler hazırlar, Vsolova'nın yazdığı hikâyeleri alt sınıfların ders kitaplarına okuma parçaları olarak eklerdi. İlk kitabını çıkarttığında Vsolova henüz ortaokul sonuncu sınıf öğrencisiydi.
Liseden sonra sonra Ukrayna'da kazandığı vasıflı bir üniversitenin edebiyat bölümünden mezun oldu. Bu süre boyunca çıkarttığı kitaplar satışlarını yükseltti, Vsolova tebrikler, ve ödüller kazandı. Artık resmen Roman Yazarı olan Vsolova, katıldığı uluslararası yarışmalarda kaleminin üst üste dört defa birinci olmasıyla Virtüözlüğü hak etmişti. Fakat okuyucularının forumlarda Vsolova'nın romanlarında kimi zaman bağlantısız Ukrayna alfabesiyle yazılmış hikâyelere, romanlarının 11. sayfasında küçük papatya yapraklarından bahsettiğine dikkat çekilmiştir.
Rusya'ya seyahat için gittiğinde dükkân kepenklerinden şans eseri gözünün takıldığı bir broşür sayesinde Divran Bey'in de seyirci olarak katılacağı piyano dinletisine gidecek, ve Divran Bey ile, orada tanışacaktı. Bu da Vsolova'nın hayatında bir dönüm noktası olacaktı.Fasıl 2 - Mustakbel Soylu Aile Evladı'nın Cinsiyet Partisi
⠀⠀Ölüm sözcüğünü duyduğunuzda ilk ne hissedersininiz? Korku mu? Bilinmezlik mi? Yoksa sevinç mi? Kimisinin tek amacı banknotlarken; kimisi de ötekide yaşayacaklarını hafifletmek için arkasından gece gündüz dualar eder. Peki ya intikamlar?
Ölümün her şeyi bitirdiğine inanır mısınz? Yoksa en cani intikamların ölümden sonra mı alınacağına inanırsınız?⠀⠀Divran Andrey bir çocuğunun olacağını öğreneceğinde çok sevinir, öyle ki kız ya da erkek olma ihtimaline karşı yaşadığı cafcaflı şatosundaki katı ona ayırır. Ekselansları Vsolova hiç olmadığı kadar mutlu görünüyordu. Divran Andrey, Ekselanslarının mutluluğunu gördükçe çenesi kulaklarına varıyor, Vsolova'nın gözbebeğinde doğacak çocuğu ile birlikte piyano çalışını izliyordu.
Ekselansları Divran Bey'in heyecanını gördükçe içi pırpır ediyordu, çocukları sevmediği konusunda bir keçi kadar inatçı olan Vsolova'nın şimdi yüzündeki gülümsemeyi izlemek Divran Bey'i sevindiriyordu.
Divran Bey'in iple çektiği cinsiyet öğrenme partisinin tarihi nihayet alınmış, alınır alınmaz davetiye taslakları oluşturulmaya başlanmıştı. Ekselansları Vsolova davetiyelerin yazılarını yazmakla görevlendirildi, ve o gün not defterini açıp üzerinde adı ve imzası işlenmiş pilot kalemini yatağından çıkarttı."Bir bakalım..." dedi, kaleminin ucuna odaklanmış şekilde; parmaklarını kalemin ucuna iyice oturttuktan sonra birkaç cümle yazdı.
"Prens, şunlara bak." zarif bir ses tonuyla Ekselansları Divran Bey'e seslendi. Başını çeviren Divran Bey, Vsolova'nın önündeki küçük not defterini eline aldı. "Bu olsun." dedi; uzun bir göz gezdirmenin ardından. Vsolova eşinin yüzüne dalmıştı o sırada. Ses tınısıyla dikkati dağılan Vsolova, not defterini Divran Bey'in elinden aldı, ve başında bir yuvarlak olan cümlenin altını karaladı. "Tamam, bu olacak." dedi içinden. Etrafını göz ucuyla süzerek kendisine boş bir alan ararken dudaklarını ıslattı;
"Prens, sen gidebilirsin. Ben taslağı bilgisayara yükleyip süsledikten sonra bir kopyasını çıkartacağım. Sonra da davetiyeleri çoğaltırım. Moskova çevresindeki tüm soylu aileleri çağıralım. Misafirleri ağırlaması için görevlilere ihtiyacımız var. Ben basit şeylerden hoşlanmam." sözlerinin ardından Divran Bey'in vücudunu göz ucuyla süzdü. Defterinde Divran Bey'in seçtiği cümleyi bir defa okuduktan sonra bilgisayara yüklediği taslağa göz gezdirdi. Salondaki sessizliğin ardından Divran Bey'in adım sesleri duyuldu, bu gittiğine işaretti. Vsolova ise o sırada davetiyeyi yazıyordu.
────────────────────────────────────
─────
────
───
──
─7 Şubat 1995 - Salı
Moskova'nın Önde Gelen (Soylu) Aileleri Geneline;
Dük¹ I. Vladimir ANDREY Oğlu: Çar² Birinci Virtüöz³ Piyanist Divran Vladimiroviç⁴ ANDREY ve Eşi Ekselansları Virtüöz Roman Yazarı Vsolova ANDREY'in;
Mustakbel Soylu Evladı'nın Cinsiyet Töreni'ni hep bir arada kutlamak ve öğrenmek üzere;"11 Nisan 1995 - Salı" günü saat 21:11 Tarihinde ~ Ekselansları Çar Birinci Virtüöz Piyanist Divran Bey'in Muhiti (Şatosu) Geneline
Teşrif Etmeleri İhtiram Edilmektedir.Anne: Ekselansları Virtüöz Roman Yazarı: Vsolova ANDREY (ВСОЛЁВА АНДРЕЙ)
Baba: Çar Birinci Virtüöz Piyanist: Divran Vladimiroviç ANDREY (ДИВРАН ВЛАДИМИРОВИЧ АНДРЕЙ)Yalnızca Davetlilerin Kulak Kabartması Rica Olunur.
- Hatun Vsolova Yurika ve Divran Bey İmzaları:
─
──
───
────
─────────────────────────────────────────
────────────────────────────────────
¹Dük: Prensten sonraki en kıdemli soyluluk mertebesidir.
²Çar: Rusya'da soyluluk ve yüksek mevki anlamına gelen bir kıdem unvanıdır.
³Virtüöz (Sanat): Herhangi bir dal (yazarlık, şairlik, piyanistlik, kemanist, gitarist...) üzerine ustalaşmış, yaptığı işi ustalıkla yapan, ya da yapıta yorumunu ustalıkla ekleyebilen kimse.
⁴Ova-Viç (Ова-Вич): Rusya isim sistemi, kıdem belirtisi. Kıdemli bir kimsenin isim sırasının 'İsim+Soyisim' yerine 'İsim+Baba adı+Soyisim' şeklinde olmasıdır. Kadın aile ferti isimleri -ova alırken, erkek aile ferti isimleri -viç eki alır.
────────────────────────────────────
Yorum yapmayı ve yıldız vermeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESAFORTUNADO | Kim Taehyung
FanficÜnlü Piyanist Divran Andrey, Ekselansları Yazar Vsolova Yurika tarafından öldürülür. Ivan Andrey henüz bebekken Vsolova Hanım, Ivan'ı 11 vaktin birinde kıyafetinin içine bir paket ve mektupla birlikte, o zamanların orta seviyeleri sayılabileceği, bi...