Fasıl 3 - Kafamın İçinde Yaşayan Sesler'e hoş geldiniz.
"DESAFORTUNADO | Kim TaeHyung - Ivan ANDREY"
Yıldız vermeyi ve bölüm sonunda yorum yapmayı unutmayın.
────────────────────────────────────
11 Nisan 95 - Salı - 17.11
"Ekselansları, her şey istediğiniz gibi dizayn edildi."
"Prens, baksana; her yer ışıl ışıl görünüyor. Bu görüntü şahane."
Divran Andrey, sol anahtarı tasarımlı varaklardaki en ince detaylarına kadar tüm şatoyu süslemişti. Bu Kraliyet Ailesinin mustakbel evlâdı için yeteri kadar özene sahip olmasa bile, yine de Soylu Ailelerin burunlarının üzerinde bir tasarım yapılmıştı. Misafirlerin şatoya gireceği yollardaki fayanslar parlatılmış, üzerine parlak siyah renkte metrelerce uzunluğunda kraliyet halıları serilmişti. Önce değerli misafirleri şato girişinde onlar için özel atanmış ikişer kraliyet hizmetkârı karşılayacak, bahçe içerisine kadar kendilerine eşlik ettikten sonra ulaşım araçlarını sıralamaktan sorumlu olacaklardı. En ufak bir kusur kabul edilemezdi zira Dük I. Vladimir Andrey de bu cafcaflı etkinliğe Kraliyet Ailesinin en yetkili bireyi olarak katılacaktı, ve mustakbel evlâdın cinsiyetini öğrenmek için gösterişli havai fişekleri fişeklemekte görevlendirilecekti.
Havai fişeklerin kökeni Çin'e dayanır ve ölümsüzlük, sonsuzluğu ifade ederler; bu inançtan yola çıkarak soylu evlâdın uzun ve sağlıklı yaşaması için Dük I. Vladimir Andrey bizzat kendisine iletilen uzun fermanların içerisinden havai fişeği tercih etmişti.
"Düşes¹, evlâdımız doğduktan sonra benim unvanımı devralacak. Babamın benim gibi biri için gördüğü unvanı çok merak ediyorum. Ben her zaman en iyisi olmaya çalıştım. Piyanomun tuşlarında yaşayamadıklarımı, acıyı, korkuyu, heyecanı anlattım. Düşes, benim için hayattaki en değerli şeysin. Evlâdımızı birlikte büyüteceğiz, o da bizim gibi ismi önde gelenlerden olacak, kabiliyetli olacak, başarılı olacak. Şayet ki evlâdımız bir erkek olacaksa; adını Ivan Andrey koyacağım. Hassas, duygusal ve sezgileri kuvvetli bir sanatçı olacak, mantıklı ve öncü olacak, sağduyusu kuvvetli olacak, o benim evlâdım; o, diğerlerinden farklı olacak."
Divran Bey'in evlâdına olan bu sevgisi Ekselanslarının dikkatini çekmişti, gözleri parıl parıl parlayan Divran Bey'e öyle odaklanmıştı ki hizmetkârın seslenmesiyle kendini toparlayıp boğazını temizledi.
"Ekselansları, davetliler gelmeye b-"
"Pervasız! Bizi rahatsız etme cüretini nereden buluyorsun sen, defol."
Ekselansları bu durumda yakalandığından dolayı gerilmişti. Uzun fularının boğazını çekti bir süre, Divran Bey'e kısa bir süre daha baktıktan sonra omuz silkerek çekildi. Peşinden de hizmetkâr koşarak kalan görevlerine gitti.
Divran Bey misafirleri tepe balkonundan izliyordu. İç çekip yaslandığı korkuluktan çekildi ve paltosunun yakalarını düzeltip giriş kapısına yetişti.
"Ух ты! Смотри кто здесь!"
"Добро пожаловать на вечеринку по раскрытию пола Проспекта Сына Благородной Королевской Семьи!"
"Ах, добро пожаловать, дорогие гости, какая честь видеть вас здесь!"
Davetlileri karşılayan Ekselansları ve Divran Bey, aradan geçen on bir dakikanın ardından şatonun kapısının önüne gelen şehvetli iki adet beyaz atın arkasındaki minyatüre yetişti Jokey, beyaz elvidenlerini o an taktı, ve kulpu hafifçe çekerek Dük'ün önünde durdu. Nezaketten dolayı hafifçe baş selamı veren Jokey², Vladimir Andrey'in çıkması arından kendisinin peşinden geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DESAFORTUNADO | Kim Taehyung
FanfictionÜnlü Piyanist Divran Andrey, Ekselansları Yazar Vsolova Yurika tarafından öldürülür. Ivan Andrey henüz bebekken Vsolova Hanım, Ivan'ı 11 vaktin birinde kıyafetinin içine bir paket ve mektupla birlikte, o zamanların orta seviyeleri sayılabileceği, bi...