deel 1

24 1 75
                                    

Sky's POV

Het is maandag ochtend 14 februari. 14 februari. ik weet niet of jullie het door hebben maar valentijn dus.

Ik spring op mijn fiets en vertrek naar school, wnr ik aan de Coloma brug kom zie ik......Bente. sinds wnr is die meid zo vroeg al hier, die moet wel heeeeeel enthousiast zijn voor valentijn. ik kom naast haar fietsen en ze lachte zelfs vrolijk naar mij. Bente vrolijk maandag ochtend ?! Hier klopt iets niet.

"Jij zo vrolijk seg" zeg ik. "Tja skytje de liefde in de lucht hé, dat doet wat met een mens" aan welke drugs zit die meid?

Als we ondertussen het station voorbij fietsen passeert er een fietser ons, niet zomaar een fietser, fietser Hans.

Ik zie Bente in mijn ooghoek naar mij lachen. "Wat" zeg ik met een attitude en een eyeroll. "Niet doen alsof ge geen roos naar hem hebt gestuurd hé sky" "misschien" zeg ik wetende dat ik dat zeker wel heb gedaan.

Ik heb zo veel stress,ik heb gwn een roos naar Hans gestuurd met men naam eronder

Alles Gucci?
Daten?
Sky

Dat is wat ik erop heb geschreven. Wrm maak ik dit zo ongemakkelijk?!

Bente heeft geen rozen gestuurd, ze was aan het twijfelen voor Dolfje maar schijte dan toch in haar broek onderweg naar de rozen stand.

Ondertussen waren we op school aangekomen, waar Sterre Elvis en BD al stonden te wachten op ons. Amai Sterre die voor ons is oke maar Elvis en BD ?!

"Amai, amai zo vroeg boys" zegt Bente vrolijk "ja meneer hier was verkeerd van uur en nu staan we hier al 20min" zegt BD terwijl hij naar Elvis wijst

"Ma gij bent echt een sukkel hé?" Zegt Bente al lachend tegen Elvis. Elvis lacht een beetje terug terwijl hij lichtjes begint te blozen.

Die meid heeft echt geen idee dat die jongen een beetje een crush op haar heeft hé...

Ik denk dat hij nogal gekwetst gaat zijn want Bente heeft het duidelijk te druk met Dolfje

Ondertussen zie ik een fiets met wat blonde lokken aan komen fietsen en mij bijna aanrijden.

Bente's pov

We waren rustig in een gesprekje met Elvis en BD wnr ik in mijn ooghoek sky bijna zie aangereden worden door zizi. Hij begon een beetje te lachen naar haar en haar een beetje te plagen.

Die meid heeft echt geen idee dat die jongen een beetje een crush op haar heeft hé...

Ik denk dat hij nogal gekwetst gaat zijn want sky heeft het duidelijk te druk met Hans

Sky's POV

Ondertussen zie ik Marie ook over de brug lopen en ineens zie ik die glimlach op BD zijn mond verschijnen

Pfeeew toch 1 duo waar het simpel gaat, want Marie vind hem obvious ook leuk ze hebben het alleen nog niet 100% door maar dat komt nog wel.

Aah ja en dan natuurlijk nog yorine die in een diepe relatie met zichzelf is en met haar fortuinen want die meid is miljonair geworden na dat haar mams de lotto heeft gewonnen.

Larte had die relationship met Jip maar die 2 zijn random op een break, ik weet ook niet wrm want ik dacht dat alles wel goed ging en nu net met Valentijn?! Maar ja it izzz what it izzz. Ze is er ook helemaal niet goed van, ze brengt bijna elke pauze huilend op de wc door.

Anne-Sofie is heel mysterieus aan het zijn over ene lover die ze heeft maar voor de rest zegt ze er niks over dus ik weet niet wat ik er allemaal van moet geloven zene.

een nieuwe start Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu