deel 2

22 0 42
                                    

Anso's POV

Ik heb dus weldegelijk een valentijntje dit jaar, ik heb alleen de rest nog niet vertelt wie het is. Hij heeft mooie bruine krullen/golfjes en grote bruine ogen, hij is ook super lief en grappig.

Ik durf het gwn nog niet te zeggen tegen de rest want ik ben een beetje angstig voor hun reactie. Ze kennen hem ook allemaal en het is een beetje onverwachts enz maja ooit zal ik het hun wel moeten vertellen zeker...

(A/n: oeehhh wie zou het zijn (jullie moeten nog even wachten tot Tristan entert))

Ik heb subiet met hem afgesproken voor valentijn in zijn huis, zijn ouders zijn niet thuis daarmee, zijn oudere broer wel ma ja boeie zeker.

A few moments later

Het is ondertussen 19u05 en ik sta klaar om met men fiets naar hem te vertrekken, kheb er echt zin in. Valentijn met men baeeeeee.

Ksta voor zijn deur een bel aan, beetje stress wel ma kweet niet waarom. Anyways ik hoor ineens allemaal meldingen dus ik zet snel mijn Whatsapp meldingen af want duidelijk zijn ze allemaal weer aan het spammen in de groep ofzo.

Marie's POV

We gaan deze avond wrs met alle vrienden samen chillen aangezien niemand echt een valentijn heeft dus ja besloten we chill avond te houden.

(A/n: we hebben dinsdag ineens een studie dag en moeten random niet naar school oké niet moeilijk doen)

De gang

Zizi
Jhooo waar gaan we
Nu eigenlijk naar toe

Elvis
Gwn stallen bij iemand
Z

eker

Ja bij mij gaat Ni Echt

Sky
Ja bij mij ook niet
Met de honden

Tractor
bij gaat wel

Men ouders zijn niet thuis

Alle wel ene griet van
Thijsje die ik nog niet
Heb gezien

maja dat maakt
Ni echt uit

Zizi
Oeeehhh heeft thijse een gf

Tractor
Jaja ma tis Ni officieel
Ofzo

Yorine
Oehhh wie ist

Tractor
Kheb der nog niet gezien

En hij wilt er niks over
Lossen

Dolf
Amai amai mysterieus

Misschien moet ik is aan
Dolfje vragen of em meer weet

Tractor
Ma alle bij mij dus rond
20u?

Jupp topp

Bente
Komt gij ook Larte

Larte
Nee sorry
Geen zin

Dolf
Dolfje zegt dat het ene
Meid uit het 4de is

Meer weet hij ook niet

een nieuwe start Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu