Pohled Clinta
*srpen 1993*
Šel jsem lesem a najednou uslyším brekot malého miminka a nějakej hlas, který říká ať přestane řvát. Šel jsem se podívat co se děje. Uviděl jsem chlapa jak pistolí míří na asi tříměsíční dítě. Rychle jsem se za ním rozběhl, vzal mu pistoli a dal mu loktem do nosu.On si to však nenechal líbit a chtěl mi dát pěstí. Já jsem se vyhnul a podkopl jsem mu nohy. Když spadl bouchl se o kořen do hlavy a upadl do bezvědomí. Zavolal jsem záchranku a řekl co se stalo. Řekli, že za chvíli tady budou.
Šel jsem k dítěti a všiml jsem si, že tam je nějaký papír. Podíval jsem se na něj, bylo tam něco o dítěti. Jmenuje se Emily Blacková, narodila se 17.5. 1993. Vzal jsem si ji do náruče a začal ji uklidňovat, protože stále brečela.
Po chvíli se mi ji povedlo uklidnit. Najednou uslyším sirény a uvidím sanitku i policejní auto. Toho chlapa si policie vzala do auta a malou si převzali záchranáři.
,,Mohl bych jet s váma abych věděl jestli je Emily v pořádku" zeptal jsem se jednoho záchranáře a doufal v kladnou odpověď. ,,Klidně pojeďte" řekl. Nastoupil jsem do sanitky a jeli jsme směr nemocnice. V jednu chvíli se na mě ten malý špunt podíval a malinko se usmála. Usmál jsem se nazpět.
Doufám, že se vám tahle kapitola líbila.
Co myslíte, že se stane v nemocnici?